GSX 600 F vs. Honda VFR 750

Flugelmeister

Die hard MF'er
12 nov 2009
381
0
Oosterhout
Beste mensen,

Ik ben druk bezig met lessen en wil graag een leuke motor in de schuur hebben staan, zodat het moraal hoog blijft :)

Nu heb ik mijn oog laten vallen op 2 motoren. Wat zijn de voor en tegens van de GSX versus de VFR?

Hopelijk kunnen jullie mij wat duidelijkheid verschaffen.

Alvast bedankt,

Patrick
 
Das gemakkelijk.

Bij de VFR staat er Honda op de tank en bij de GSX niet. Dat moet toch wel genoeg zeggen!!!!
 
Beetje erg kort door de bocht repsol. Maak je gewoon een honda sticker voor op de kuip van de GSX :P

Gewoon kiezen wat je zelf wilt. Aangezien je nog geen rijbewijs hebt zal het uiterlijk en prijs er in beginsel toch het meeste toe doen denk ik.

Ik heb momenteel voor een suzuki (750 F) gekozen omdat mij het uiterlijk van de oudere VFR niet zo bevalt en ik deze goedkoop kon krijgen. En als beginner maakt het toch niet uit of de ene motor op het circuit iets beter presteert. Die 96 PK trekken voor mij goed genoeg weg.

Daarmee sluit ik overigens niet uit dat ik ooit een honda zou kopen (ik vind de fireblades best leuk).
 
Tja, gaat echt dilemma worden :)

Die Honda's schijnen wel super geluidje te maken..........maar die GSX zijn idd wat sportiever qua uiterlijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan