GSX 600F - 1993 / Katana - loop of sloop - Tegen elk aannemelijk bod

Razno

Die hard MF'er
30 nov 2008
425
0
Elburg
*gereserveerd*

Dag,

Vanwege een verhuizing kom ik er niet meer onderuit om mn motor weg te doen. Staat al een paar jaar stil en stof te vangen.
Is rijdend weg gezet en heeft altijd overdekt gestaan. Is dus niet erg mooi meer. Wellicht kan iemand hier nog wat mee als donorfiets of schroot.

Is op te halen tegen elk aannemelijk bod in Tilburg.

Ik zal straks even wat foto's uploaden.

Jordy
IMG-20191028-WA0002.jpg
IMG-20191028-WA0000.jpg
IMG-20191028-WA0001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg zo even wat foto's van m'n vrouw. Op dit moment is hij gereserveerd. Zodra er nieuws is laat ik het weten.
 
Ja maar als andere mensen eerder reageren met interesse is het wel zo eerlijk om die as eerste te beantwoorden, opmerking voor de eigenaar.

En voor jou als koper zou achteraan in de rij aansluiten ook we netjes zijn.

Al met al ga ik ervan uit dat je nog eerder was dan de rest dus geen commentaar verder. Maar gewoon even duidelijkheid zoals ik het zie .
 
Ja maar als andere mensen eerder reageren met interesse is het wel zo eerlijk om die as eerste te beantwoorden, opmerking voor de eigenaar.

En voor jou als koper zou achteraan in de rij aansluiten ook we netjes zijn.

Al met al ga ik ervan uit dat je nog eerder was dan de rest dus geen commentaar verder. Maar gewoon even duidelijkheid zoals ik het zie .
Ik was er binnen korte tijd bij zondag, maar wel via PB. Mijn ervaring is dat dat sneller/beter werkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan