GSX 600F loopt stationaire niet goed

bikemaster

MF veteraan
4 aug 2004
2.033
101
Buitenpost
Mijn gsx600f van bj 1990 wil stationaire niet goed door lopen, ik heb de carbs er vandaag af gehaald en de inlaatspruitstukken.
van de inlaatspruitstukken heb ik de rubberen ringen vervangen voor de zekerheid, want ze willen wel eens uitdrogen.
Veder zaten er 120 sproeiers in de carbs daar heb ik 116 in gezet na overleg met de motorzaak, en de zaak heb ik goed door geblazen.
De CO heb ik 3 slagen open gezet, ook op het advies van de motorzaak, maar hij loopt nog niet goed.
Stationaire loopt hij een 20 seconden goed en zakt dan weg net als hij op 3 pitten gaat lopen en slaat dan af.
Eerst dacht ik dat er een vlotter een beetje door liep maar dat is dus niet zo, wie weet wat het kan zijn.
Ik heb de bougies nog niet vervangen , dat ga ik maandag doen voor zekerheid, de orginele sproeier maat is dat nou 112 ?? want ik weet het zelf niet 100% zeker.
full
 
Wat ik met mijn GSX-F had vroeger was dat de choke 1mm open bleef staan en waardoor ie als een draak liep laag in toeren... Laser 4 in 1 werd mij door Ruud Fredriks juist aangeraden, 'dan loopt ie perfect', na een testrun.
Ook de vlinderkleppen gemodificeerd? De importeur weet wel hoe en wat.

Ow lees nu ook de laatste post, problemen zijn bijna de wereld uit dus... succes!!
 
Ja bijna opgelost, maar ik zou vandaag de 116 sproeiers er in zetten maar daar ben ik weer niet aan toe gekomen.
Ik hoop dat het morgen wat gaat worden |( maar dat wordt ook weer krap B| in ieder geval wordt het van de week 8-)
 
vandaag de sproeiers er in gezet, maar daar is het dan ook bij gebleven B| luchtfilter moet er nog op en de tank ook.
Dus morgen zo wie zo testen :] ben er van overtuigt dat het nu goed zal zijn :Y

ik moet nu eerst weer werken tot 22:00 :)
 
Wat ik met mijn GSX-F had vroeger was dat de choke 1mm open bleef staan en waardoor ie als een draak liep laag in toeren... Laser 4 in 1 werd mij door Ruud Fredriks juist aangeraden, 'dan loopt ie perfect', na een testrun.
Ook de vlinderkleppen gemodificeerd? De importeur weet wel hoe en wat.

Ow lees nu ook de laatste post, problemen zijn bijna de wereld uit dus... succes!!

Ha ,jij bedoelt het gaatje erbij boren
 
Terug
Bovenaan Onderaan