GSX 750 '78 ipv XJ 650 '83?

Wat te doen

• XJ houden

Stemmen: 0 0,0%
  • XJ houden en GSX erbij

Stemmen: 5 100,0%
  • XJ weg en GSK kopen

• XJ weg en zoek iets anders

• E 900 is ok

• E 800 is ok

• E 700 is ok

• kweenie

• Totaal aantal stemmers
    5

mcvdmvs

Latere in aeternum
15 sep 2002
2.118
6
Apeldoorn
Ik zit er over te denken om mijn XJ te verpatsen, vraagprijs E 900,- (of zou dat teveel zijn met 91k km?).

Dan zou ik een GSX-750 uit '78 special edition overnemen van een kennis van me.

full

Lijkt me op zich wel leuk, maar ik twijfel over mijn XJ...
De XJ is wel voorzien van banden van vorig jaar, stalen remleidingen, mini knipperbollen, flattrack zadel en dubbele ronde achterlichten. Carbs zijn net schoongemaakt, nieuw lucht en oliefilter...

Die twijfel he, het speelt je parten... Iemand advies?

Verkopen |( |( |( |( tuurlijk niet. Als je wat ander wilt koop je hem er toch bij. Heeft je vriendin ook wat om op te rijden.

Ik zou hem niet verkopen en eventueel die GSX erbij kopen.
Mocht je hem toch weg doen wil ik best met je van buddy ruilen ;)

Mijn vriendin wil graag een iets kleinere motor, een 400, 550 oid. Ze zat te denken aan een GS uit eind 80'er jaren. Die zijn goedkoop en prima in orde.

verzekering kost geen drol voor motoren van die leeftijd (ouder dan 20 jaar, dus voor veel verz. maatschappijen een oldtimer) en wegenbelasting hoef je voor de gsx ook niet meer te betalen.
dus lekker allebei houden en 1 als pekelbak gebruiken.

Wel potvergloeiendegloeiende Mick: van je geloof afgevallen?
Gek geworden,klap van de molen meegekregen,van de pot gerukt,kierewietzaad-brood gegeten,naar de loco-toko geweest?!

Verkopen?! Nooit! (bovendien is dat dingesten toch geen ruk waard :P ) ;)
Als jij zonodig iets nieuwerwets mot gaan rijden,koop je die er maar gewoon bij naast.

anders kom ik persoonlijk naar Apeldorp en schop een buts in je tank ;)

Hey, ik ga niet nieuwerwets rijden, laten we dat ff voorop stellen. In deze constructie ga ik ouder rijden. En ouder is beter. Ik ben en blijf een brikker in hart en nieren. (Alhoewel ik een SRX of TRX ook wel heel leuk vindt ;) )

Okee,jij gelijk: een '78-er is ouder dan een '83-er.
Blijft het Tupperware-gehalte,of wordt dit ook een hakke-en-zaguh-fiets?
Lijkt me niet met een "special edition".(wat wil dat in dit geval zeggen,andere stickers?)
Ben je een beetje uitgekakt op de XJ dan (kammenietvoorstelle) of zoek je een nieuwe uitdaging?
En ja: een TRX is lachen, geef ik meteen toe,maar die zou er hier erbij gekocht worden.
De XS-sen gaan niet weg (spul is geen drol waard,liefhebberssjit) ;)

Terug
Bovenaan Onderaan