Dynamo is dus duidelijk kaputtt......
Inderdaad, gisteren die Mpartz dynamo besteld. Ga ik als die er in zit nog een keer goed meten of de spanningsregelaar ook nodig is. Zoja ga ik zo'n mosfet regelaar zoeken die je aanraad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dynamo is dus duidelijk kaputtt......
Zelf heb ik me nog steeds kunnen redden met mij voorraad oude spanningsregelaars. Maar diegenen die het weten kunnen raden duidelijk wat anders aan. In onderstaande topic gaat het hierover:Inderdaad, gisteren die Mpartz dynamo besteld. Ga ik als die er in zit nog een keer goed meten of de spanningsregelaar ook nodig is. Zoja ga ik zo'n mosfet regelaar zoeken die je aanraad.
Weet iemand of je de originele Accu YB14L-A2 kan vervangen voor een kleiner model?
Dit omdat ik eerst wil testen of mijn motor het doet en later wil om bouwen. En dan zou ik alvast een kleinere accu hebben
Eens nagedacht, maar ik heb geen idee wat je vraagt..................oke bedankt voor je reactie
nog een vraag kan je de (canister) van af mijn carburateur afdoppen?
ik lees verschillende reacties de ene zegt niet doen dat gaat niet en een ander zegt kan alleen wel op nieuw afstellen daarna
Wellicht dat Adriaan daar in zijn eige topic nieuw gs700se 1985Dag Oma
Zal ik er ooit nog achter komen wat de (canister) van een carburateur is
En of je deze kunt afdoppen te yes of te no
Wordt dit nog vervolgd?
Dan wordt het inderdaad tijd om de garage eens goed te gaan beveiligen hahaah!Ziet er inderdaad goed uit, ik ben benieuwd of je die prijs er voor krijgt Dat zou een goede ontwikkeling zijn
Succes met de verkoop
Persoonlijk vind ik zo'n bol'd or wel een mooie motor. Zeker als je er een Freddy Spencer replica van bouwt. Maar de carburateurs die daar op zitten zijn ruk. GSX carburateurs geven echt veel minder problemen. ook is de gsx knap lichter.Waarde van zo'n GSX is toch koffiedik-kijken. Ik heb net € 250,- uitgegeven aan nieuwe banden. Misschien denkt iedereen nog wel dat deze types voor oudijzerprijzen bij bosjes te vinden zijn, maar volgens lukt dat niet meer. Een Bol d"Or in deze staat kost minimaal 1500 / 2000 euro.
( En zo'n GSX doet is zeker geen mindere motor )
Maar ik vind um zelf ook erg leuk, als ie niet weg gaat ,ook geen probleem.[afbeelding]
Je zult er niet zo wezenloos veel voor betaald hebben dus als je wat verkloot ben je geen kapitaal kwijt. Als je een opgeknapte fiets koopt weet je ook niet of het goed gedaan is. Het is een oude motor dus vroeg of laat loop je toch wat op. Kortom, ik zeg; opknappen enHoi
Ik ben net nieuw op het forum en moet nog een beetje weg wijs worden.
maar heb al een vraag aan jullie.
Ik heb vorig jaar een gsx 750 es gekocht uit 1983. Ik ben ruim 30 jaar geleden mijn motor carrière begonnen met dit model en had het idee om hem zelf op te knappen. `ben er nu achter gekomen dat dit mij niet gaat lukken en zit nu te overwegen of ik hem verkoop en naar een andere ga zoeken die al helemaal klaar is Of dat ik hulp ga zoeken bij het opknappen van die motor.Jullie advies en hulp i dan ook meer dan welkom.
Welkom in deze hoek van het forum. Benieuwd naar je ES. Foto's plaatsen kan via motor-forum, zie faq, of ook via een link. Als je dat doet met bijvoorbeeld gratis photobucket dan kan je er zo linkjes inplakken.Hoi
Ik ben net nieuw op het forum en moet nog een beetje weg wijs worden.
maar heb al een vraag aan jullie.
Ik heb vorig jaar een gsx 750 es gekocht uit 1983. Ik ben ruim 30 jaar geleden mijn motor carrière begonnen met dit model en had het idee om hem zelf op te knappen. `ben er nu achter gekomen dat dit mij niet gaat lukken en zit nu te overwegen of ik hem verkoop en naar een andere ga zoeken die al helemaal klaar is Of dat ik hulp ga zoeken bij het opknappen van die motor.Jullie advies en hulp i dan ook meer dan welkom.