GSX 750 E/ES/EF

En nog een foto,...
full
 
Hee mannen en vrouwen ES'ers, wat is het stil hier!
Ik wil weleens een andere discussie aftrappen: wie laat zijn/haar es-je op e10 pruttelen? Of tanken we allemaal braaf e5/Premium/102?
Ik ga zelf gewoon voor e10. Het rubber dat kapot kan (membraan, inlaatspruitstuk) heb ik liggen en écht heel heet word ie nooit dus ik denk dat het mee valt
 
Ik ben benieuwd hoe dat gaat, die van mij krijgt als het ff kan Ultimate/V-power of anderszins ethanol arm. Oh, en een flinke scheut lampolie voor de laatste rit voor de 3 maanden ophokplicht.
En oimdat het hier stil en saai is zonder plaatjes doe ik er maar een plaatje van de afgelopen zomer bij van mijn ES:
IMG_6580.JPG
 
Leuke bak hoor! Volgens mij ook jou klapkat op vtr gezien. En zo was ie, onder grote dank , cadeaux verkregen van medeforummer. Gezien blok versleten 1100 + vork +gsxr 750 wielen erin. Es wielen gaan in gt550 2 stroke project.Bedoeling wordt Ama style in blauw wit.Dit na voorbeeld gezien op Donington van simon francis. Helaas nog de bekende ouderdomsproblemen met de carbs maar komt wel goed met hulp van mijn broer lid oldskool. Nu eerst maar eens mijn project boxerbeemer afmaken met zijspan. Gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan