GSX 750 ES in perfecte staat

Peeke

MF'er
31 mei 2006
42
0
Lommel (België)
Hallo,

Ik heb hier te koop een prachtige GSX 750 ES ! :} :9~

De moto is van 1987, heeft 71.000 72.000 op de teller en is in perfecte conditie.
Start zeer goed, heeft een nieuwe batterij, alternator en regulator.

Dit is een zeer makkelijk te handelen moto, perfect in de bochten, zalig als het rechtdoor gaat. Een GSX-blok pur-sang !! :]

Bekijk de foto's en laat u verleiden! :Y
Deze GSX staat nog in de originele kleuren en op het lakwerk is niets aan te merken!

pic_2.jpg

pic_11.jpg

pic_12.jpg

pic_3.jpg


Rijden met deze moto is een waar feest *O* *O* *O*

Deze moto staat in Lommel (B), vlak bij de grens dus ;)

Greetz,
Peeke
 
Laatst bewerkt:
Deze moto is nog meer dan goed genoeg.
Hij staat garant voor nog vele jaren rijplezier. :Y

Voor mij kan hij echter niet meer dienen.
Ik heb namelijk zeer veel last van mijn knie en van mijn onderrug. -O-

Als dat niet het geval zou zijn, dan zou ik hem van mijn leven niet wegdoen.
En ja hoor, ik ga hem missen als hij weg is, maar mijn knie eist van mij een andere moto. ;(

Optisch is deze moto is meer dan perfecte staat. Het blok zoemt als een kat in het zonnetje.

Dit is zowel een goede beginnersmoto als voor meer ervaren motards.
In de lage toeren een rustige machine, in de hoge toeren een ware GSX :Y *O*
Maar, ten alle tijden een perfect stuurbare moto, slolom, keren op de weg, allemaal geen probleem, in de meest strakke bocht, perfect in te sturen. :}

De koper van deze machine heeft niet alleen een mooie, goede machine, maar ook een originele jaren 80 moto in de originele kleuren.

Greetz,
Peeke
 
Een nieuwe motoseizoen breekt aan, en deze moto heeft ondertussen spiksplinternieuwe banden en is klaar om er weer tegenaan te gaan!!!!
 
Kikje omhoog.

Gisteren nog een mooie rit gedaan van + 400 km.
De ES heeft met de afgestelde veringen en de nieuwe banden een perfecte wegligging!

Ik kan er weer mee gaan liggen in de bochten dat het een lieve lust is.

Dus, Liefhebbers van mooie klassieke motoren:
Dit is een buitenkans! Deze moto viert dit jaar zijn 20ste verjaardag!
Nog 5 jaartjes vertroetelen en laten verwennen en je hebt een old-timer.

Ik ben na 4 jaar nog steeds wild enthousiast over deze moto,
maar de rit van gisteren heeft het nog eens duidelijk gemaakt, hoe erg het ook is om zo'n mooie moto te laten gaan, hij is te klein voor me!! ;(

Ik hoop van ganser harte dat er een liefhebber op af komt die deze prachtige machine nog jaren op de baan weet te houden.

Beste groeten,
Peeke
 
Leuke fietsen ja. Zelf ook jaren mee gereden.

Heb er eens in één ruk 1.000KM mee gereden zonder een centje pijn. Je kunt er best lekker mee toeren. Met 86PK vermogen zat.

De mijne had wel last van een piepende achtervering, maar hij stuurde er niet minder op. Leuk om te zien dat ze nog in zo'n goede staat worden aangeboden.
 
Ik heb de eerste topic maar even aangepast, want ik heb er ondertussen tuurlijk nog wel even mee gereden.

Deze moto is veeeeeel te goed om in de garage te blijven staan!

Greetz,
Peeke
 
Hey mensen,

Geloof me als ik niet te groot was, dan zou deze moto nooit de deur uitgaan.
Jullie kennen toch echt wel iemand die zo'n moto kan gebruiken, niet?

Ik heb hem nu 4 jaar, en zowel als beginner als nu kan ik deze moto meer dan waarderen. Hij lat zich sturen als een fiets, ligt goed op de weg, kan behoorlijk snel gaan ook.

Ik ben op zoek naar bv een Africa Twin, ruilen met opleg is zeker ook een optie!

Groeten,
Peeke
 
Deze motor is nog in zeer goede staat, maar kan ook gebruikt worden om uit te bouwen tot streetfighter.

Ik kreeg deze weeg nog te horen (van iemand met een BMW R1150R) dat het een zeer snelle moto is 8-)

Greetz,
P
 
Hele fijne motor. En met een nieuwe spannings regelaar kan ie weer een hele poos vooruit.

Succes met de verkoop.

Grtz. D.D.
 
Mensen,

Het is weer schitterend moto weer.
Ben je een startend motorijder?
Of ben je gewoon op zoek naar dat oergevoel van de moto?

Dan heb ik hier toch de perfecte motor voor jullie te koop staan!

Bieden maar! Deze is echt de moeite waard!

Groeten,
Peeke
 
Terug
Bovenaan Onderaan