GSX-F 600 1995 in onderdelen

TambuGSXF

MF veteraan
Hoi,

ik heb nog een GSXF 600 van 1995 (of wat er nog overblijft) staan waar ik van af wil.
Ik heb de motor in het verleden grondig verbouwd maar sinds de 2 versnelling niet meer 100% is, staat hij stil (zo'n 9 jaar).

Verbouwing vinden jullie hier.

Door de jaren heen heb ik onderdelen ervan gebruikt op andere projecten of zijn er onderdelen verkocht.
Wat heb ik wel nog staan:
- Frame met Belgisch kenteken, aangepast om een SRAD achterkant te monteren. poedercoat ziet er nog als nieuw uit.
- SRAD achterkant met bijhorende zadels.
- Achterwiel.
- Kabelboom (aangepast voor dgitaal dashboard). Ik heb eventueel nog een kabelboom voor een 750 liggen.Inclusiek contactslot en benzine-dop.
- Motorblok met defecte 2-de versnelling. Ik heb nog een 750 onderblok met werkende versnellingen.
- Benzinetank.
- zijkappen (aangepast om aan te sluiten op GSXR 1000 K3 kopkuip)
- GSXR 1000 K3 kopkuip.

Liefst ben ik alles in 1 keer kwijt. Dus doe maar een goed bod ...

Foto van hoe de motor er ooit bij heeft gestaan.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik lees het niet helemaal goed denk ik, maar is de motor hierboven nu wat je aanbiedt plus de lijst met onderdelen die erbij staat?

En heb je een richtprijsje?
 
Ik lees het niet helemaal goed denk ik, maar is de motor hierboven nu wat je aanbiedt plus de lijst met onderdelen die erbij staat?

En heb je een richtprijsje?

Wat ik aanbied is de motor hierboven maar ik heb enkel nog de lijst die eronder staat.

Doe maat een bod. Moet de wereld niet kosten. Ik heb plaats nodig :-) .
 
Laatst bewerkt:
Wat ik aanbied is de motor hierboven maar ik heb enkel nog de lijst die eronder staat.

Doe maat een bod. Moet de wereld niet kosten. Ik heb plaats nodig :-) .
Ah ik snap het, echter de spullen die eronder staan heb ik geen interesse in helaas. Succes met de verkoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan