GSX-F tour

waar gaan we heen met de tour.

  • lek en linge route.

    Stemmen: 6 54,5%
  • heuvelrug route.

    Stemmen: 5 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat denk ik ook racer, maar we kunnen ze niet beide rijden die dag, dus we zullen toch moeten kiezen:P
 
Ik zou hem gewoon nu dichtgooien, ik bedoel, de rit opsich zal de meeste mensen niet uitmaken denk ik zo. Het is evenlang, (en ik heb trouwens geen idee waar allebei die ritten zijn :X ) Nog nooit geweest

Zou eerder uitvogelen waar we kunnen eten O-) tanken is niet nodig denk ik zo? We redden het allemaal makkelijk op 1 tank denk ik. Of iemand moet 1 op 6 rijden ofzo.

Gewoon handig om uit te zoeken waar we tussenstop(s) maken :)
 
juist, tussenstops plannen is wel een idee.

En misschien ook al even nadenken over de verzameltijden en de precieze afspreekplaats?
Tuffer, jij bent daar bekend toch?
 
juist, tussenstops plannen is wel een idee.

En misschien ook al even nadenken over de verzameltijden en de precieze afspreekplaats?
Tuffer, jij bent daar bekend toch?

Dat zijn idd dingen die belangrijker zijn, dus hup die poll dicht en degene kiezen met nu de meeste stemmen. En dan plannen we alvast de belangrijkere dingen :)
 
31 mei begint te komen!

goed weer is besteld:)

en we zijn al wat dingetjes aan het regelen.

Nu alleen dit topic bovenin houden zodat iedereen straks alles gemakkelijk kan vinden:)
 
ik gok dat we de heuvelrug gaan pakken dan...
enneuh racer88 waar spreken we dan af als we in utrecht verzamelen (wat me logisch lijkt) ?
 
Mensen naar Hard Sparen heb ik mijn 2de Gsx-f gekocht!! ik iwst neit of dit op tijd zou lukken.
Maar ik ben dan ook graag van de partij!! En doe mij maar bij de Lek daaro is voor mijn dichter in de buurt ;) BTW bij officieel GSX-f touren moet je DB-killer in bij de tour is dat nu ook de bedoeling?
Heb een open uitlaat en heb geen killer dus word lastig:s
 
Mensen naar Hard Sparen heb ik mijn 2de Gsx-f gekocht!! ik iwst neit of dit op tijd zou lukken.
Maar ik ben dan ook graag van de partij!! En doe mij maar bij de Lek daaro is voor mijn dichter in de buurt ;) BTW bij officieel GSX-f touren moet je DB-killer in bij de tour is dat nu ook de bedoeling?
Heb een open uitlaat en heb geen killer dus word lastig:s
Ja dahaag, je denkt toch niet dat ik de killer in mijn pijp stop alleen voor een GSXF tour? Lekker openlaten die uitlaat :) Trouwens veel plezier met jouw F!
 
ik gok dat we de heuvelrug gaan pakken dan...
enneuh racer88 waar spreken we dan af als we in utrecht verzamelen (wat me logisch lijkt) ?

Gewoon bij mij voor deur :+

Nee maar als goed is moet je toch sowieso langs vlaardingen rijden om naar utrecht te gaan dacht ik? Dan ga je over A4 langs vijflsuizen volgens mij.

Of zit ik nu helemaal verkeerd :+
 
Jep, we rijden de heuvelrug route.

Wat betreft de regels,

Je weet waar je aan moet voldoen op de openbare weg. Mij boeit het niet. En je moet zelf de bekeuring betalen. Je rijd toevalig achter mij. Zo zie ik het.

Ik zie bram van het weekeind als het goed is. En dan bepalen we waar we beginnen en hoe laat.

Harm.

@Leroyvb Houd het topic even in de gaten als je mee wilt. Over een paar dagen zullen we eens kijken op wie we zullen rekenen en van wie we wel zien of ze aan komen waaien.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bij mij voor deur :+

Nee maar als goed is moet je toch sowieso langs vlaardingen rijden om naar utrecht te gaan dacht ik? Dan ga je over A4 langs vijflsuizen volgens mij.

Of zit ik nu helemaal verkeerd :+

vanaf barendrecht stuurt ie me neit over de A4 hoor...
dan pak ik A15 en A27
edit: maar we kunnen wel allebij via de A20 en dan bij capelle ergens afspreken bij ene tankstation
 
Laatst bewerkt:
tja van tevroen pak ik wel gewoon ff snel de snelweg... wel natuurlijk ff knietje aan de grond leggen op de oprit
 
Jep, ik zie Tuffer de 17e om de puntjes op de i te zetten. Daarna komt alle info in dit topic terecht. En die DB killer hoeft er van mij echt niet in hoor... Laat open, laat open :D
 
Ik Ga nu definitief mee :) vandaag 25 kw laten zetten:( BTW ben ik de enige 25kw rijder?
En bij capelle verzamelen heel goed idee anders doe ik er een dag over om maar ergens te komen want ben echt een regelrechte ramp in dingen vinden:S
 
ok dsu voor de omgeving rotterdammers...
verzamelen bij de vink op de A20 bij capelle
racer88 heetf ook al toegezegd dus dan zijn we iig emt zn 3-en vanaf daar.
en ook ik ben 25 kw-er
(moet alleen mn 25 kw setje weer ff terugzetten (A) )
 
Ik Ga nu definitief mee :) vandaag 25 kw laten zetten:( BTW ben ik de enige 25kw rijder?
En bij capelle verzamelen heel goed idee anders doe ik er een dag over om maar ergens te komen want ben echt een regelrechte ramp in dingen vinden:S

Nou als je een vrouw bent mag je mee,


anders even overleggen met Flux :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan