GSX K5

GSX K5

Rookie
4 nov 2004
2
0
Rotterdam
Heb deze week de nieuwe GSX R-1000 besteld. Ik vind de uitlaat alleen verschrikkelijk. Ik heb zelf altijd akrapovic uitlaten gehad. Heeft iemand nog suggesties wat ik zal nemen??

Groet!
 
:9

136687


Suzuki en Yoshi :}
 
akrapovic blijft natuurlijk het merk met de beste en mooiste (en duurste) uitlaten. ik vind de meeste yoshi's niet echt supermooi, vooral het (te) grote logo op de uitlaat vind ik :r
blijft natuurlijk het fiet dat yoshi's bij suzuki horen.
 
op de motorrai stond yoshi met een prototype nieuwe uitlaat voor de nieuwe 1000. Is ook een beetje trechtervormig, maar wel degenlijk mooi. beetej PG achtig!
 
Op de motorrai stond bij remus zo'n geluidssysteem voor verschillende
dempers op motoren , met een heel heel heel dik geluid!! Uit die speaker!!

Ik vroeg aan die kerel wat moet je daar voor hebben die pc met dat geluidssysteem!! Beter kun je niet hebben toch in je huiskamer?
(Ik woon 1 hoog dus krijg mijn motor niet in de woonkamer)

Zegt ie "ha ha ha nee sorry deze is niet te koop" B|

Ik meende het serieus ;)


Wat wil je nou nog meer, je kiest het merk motor, het type en dan druk je op gewoon en daarna op Remus demper !! Wat een verschil!!!!! :}
 
k5 ?????????????????????????????



als k duizend is bedoel je dan 1005????????????????????????


Als je 2000 bedoeld bedoel je zeker 2k !!!!!!!!!!!!!!


en 2k5 is eigenlijk 2500


Dus het is geen handige manier als je dit tenminste bedoeld..........
 
k5 ?????????????????????????????



als k duizend is bedoel je dan 1005????????????????????????


Als je 2000 bedoeld bedoel je zeker 2k !!!!!!!!!!!!!!


en 2k5 is eigenlijk 2500


Dus het is geen handige manier als je dit tenminste bedoeld..........


Jij volgt het niet helemaal ;)
Zo bedoeld hij niet...
 
k5 ?????????????????????????????



als k duizend is bedoel je dan 1005????????????????????????


Als je 2000 bedoeld bedoel je zeker 2k !!!!!!!!!!!!!!


en 2k5 is eigenlijk 2500


Dus het is geen handige manier als je dit tenminste bedoeld..........
k5 is typeaanduiding |(
 
akrapovic blijft natuurlijk het merk met de beste en mooiste (en duurste) uitlaten. ik vind de meeste yoshi's niet echt supermooi, vooral het (te) grote logo op de uitlaat vind ik :r
blijft natuurlijk het fiet dat yoshi's bij suzuki horen.
de duurste daar ben ik het niet met je eens de duurste akra kost €1800
de duurste yoshi kost €3500
 
de duurste daar ben ik het niet met je eens de duurste akra kost €1800
de duurste yoshi kost €3500

Idd! Was het maar zo'n feest dat een Yoshi wat goedkoper is.
Een gemiddelde einddemper van Akra kost 500-600 euro voor een Yoshi betaal je al snel 700-800 euro.
Yoshi weegt ook nog eens minder en ik vind de Yoshi uit de USA beter afgewerkt dan Akra's.
 
Idd! Was het maar zo'n feest dat een Yoshi wat goedkoper is.
Een gemiddelde einddemper van Akra kost 500-600 euro voor een Yoshi betaal je al snel 700-800 euro.
Yoshi weegt ook nog eens minder en ik vind de Yoshi uit de USA beter afgewerkt dan Akra's.

Die Yoshi's uit Japan zijn mooier dan de amerikaanse.
 
Die Yoshi's uit Japan zijn mooier dan de amerikaanse.

Ja leg me dat nou is uit. Is het nu Amerikaans of Japans?

Zal wel raar klinken maar ik rij eigenlijk liever niet met een Amerikaanse vlag op m'n uitlaat rond :r Japanse vlag kan dan weer wel (is ook Japanse fiets)
 
Ja leg me dat nou is uit. Is het nu Amerikaans of Japans?

Zal wel raar klinken maar ik rij eigenlijk liever niet met een Amerikaanse vlag op m'n uitlaat rond :r Japanse vlag kan dan weer wel (is ook Japanse fiets)

Dat idee had ik dus ook.Ik reed op een of andere manier liever met een Japans vlaggetje dan een Amerikaans vlaggetje op m'n demper.
Op m'n eerste K4 had ik een Japanse TRS carbon einddemper. Het viel mij meteen op dat de afwerking niet helemaal super was. Het carbon was verder niet afgewerkt. Er zat geen blanke lak(?)/beschermlaag overheen. Het carbon voelde erg ruw aan. Het carbon was ook een beetje groenig. Verder waren de lasnaden ook niet erg mooi afgewerkt. Ik dacht zelf dat hte misschien aan de serie lag. Een tijdje later had een maat van mij ook zo'n zelfde demper gekocht. Het carbon was hetzelfde en dus niet echt supermooi. De lasnaden waren wel wat beter, maar nog steeds niet de kwaliteit die ik voor die prijs verwachtte.

Na een paar weken werd mijn K4 gestolen.... ;(
Na uitbetaling door mijn verzekering weer een nieuwe K4 gekocht. Ook hier moest weer een Yoshi onder komen natuurlijk. Ik naar de dealert en gevraagd of ze daar een Yoshi hadden liggen. Die hadden ze. Nog steeds vond ik de kwaliteit niet super. De verkoper raadde mij toen aan om een Amerikaanse versie te kopen. Die zijn wel iets duurder maar de kwaliteit was volgens hem beter.

Vervolgens heb ik bij Jethro (van MF) een full system high mount TRS carbon besteld. Uit USA wel te verstaan. De kwaliteit van de eindemper en de bochten was echt super. Over het carbon zat een mooie beschermlaag/blanke lak (?). De lasnaden waren zeer goed afgewerkt. Al met al zag (en ziet) het er super uit. Dit is de kwaliteit die ik voor dat geld verwachtte.

Ik heb dat Amerikaanse vlaggetje voor lief genomen. Als ik ooit nog een keer een Yoshi moet kopen, wordt het weer een Amerikaanse! *D

full

full
 
Zo'n Hotcam zal 'm ook niet misstaan denk ik :}

full


Hier trouwens nog een mooi filmpje over het productieproces van Akrapovic uitlaten, erg gaaf om eens te zien :} :} :}

 
Terug
Bovenaan Onderaan