GSX of toch Bandit ???

diekstra

Die hard MF'er
15 apr 2002
591
35
Olst-Wijhe
Waarom brengt Suzuki eigenlijk modellen uit die zoveel op elkaar lijken?
Hiermee bedoel ik dus de Bandit en de GSX.
Ik moest ook 2 keer kijken, met als grootste verschil tussen de 2 modellen de tank......

Had deze vraag ook gesteld in het topic van Jesus Christus (reserve en / of spiegelbeeld) ;)

Maar daar komt niet echt een antwoord zegmaar....

Gelijk eens een Poll proberen...... :)

Piccies:
full


kiwi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik weet de verschillen niet precies! Kan het wel zien aan de punten die jij al op noemt.

Waarom....blijkbaar omdat ze er van beide genoeg verkopen...misschien toch net een andere doelgroep!

Ik vind iig de Bandit mooier. :)

[Vooral die ene die bij Kobra stond...damn...tja er moet toch nog ff wat gebeuren Zoeperman ;) ]
 
Ik weet de verschillen niet precies! Kan het wel zien aan de punten die jij al op noemt.

Waarom....blijkbaar omdat ze er van beide genoeg verkopen...misschien toch net een andere doelgroep!

Ik vind iig de Bandit mooier. :)

[Vooral die ene die bij Kobra stond...damn...tja er moet toch nog ff wat gebeuren Zoeperman ;) ]

Kobra Arnhem?
Doet die dan niet alleen Choppers?
 
Weinig verschil?!?!? Als echt Bandit-liefhebber zie ik echt de verschillen wel hoor. Een Bandit is echt veel mooier, da's al een heel belangrijk verschil! :)
Ik heb overigens niets tegen een GSX hoor..
 
Weinig verschil?!?!? Als echt Bandit-liefhebber zie ik echt de verschillen wel hoor. Een Bandit is echt veel mooier, da's al een heel belangrijk verschil! :)
Ik heb overigens niets tegen een GSX hoor..

AH! Jessica eindelijk ook op dit forum. Nu nog Martin hierheen trekken maar die slijt z'n dagen op motornet ;)

De bandit is inderdaad veel mooier. Stond overigens ook nog op mijn lijstje maar het is de oude GSXF geworden. Reden : geld :)
 

de enige overeenkomst is het motorblok

maar de bandit is mooier

maar volgens mij wordt er geen gsx1200(meer) verkocht.
de gsx ziet er ouderwetser uit.

bedenk wel een gsf is een samen voegsel van verschillende suzuki magazijn onderdelen.
 
de enige overeenkomst is het motorblok

maar de bandit is mooier

maar volgens mij wordt er geen gsx1200(meer) verkocht.
de gsx ziet er ouderwetser uit.

bedenk wel een gsf is een samen voegsel van verschillende suzuki magazijn onderdelen.

Klopt, GSX1200 is GSX1400 geworden.
 
Ik vind ze beide mooi maar de GSX doet inderdaad wat ouderwetser aan, komt met name door de tank...

Van de Bandit vind ik met name de mono achtervering en de tank mooier....

Maarja ach, smaak en twisten en die dingen.... :)

Vraag:
Weet iemand waarom de GSX (bandit ook maar bovenstaande niet) aan de uitlaat aan het begin van de demper een 'afgeschuind' stuk heeft?
 
[Vooral die ene die bij Kobra stond...damn...tja er moet toch nog ff wat gebeuren Zoeperman ;) ]

BANDIT RULES!!!!! :} :} :} die lijn als je er vanachter op kijkt (de mijne althans) is de perfecte vrouw :9~ vraagt erom om flink .... te worden...

Kobra mag ook een poging aan mijn fietsje wagen, maar 30.000 investeren lijkt me iets teveel van het goede............
 
BANDIT RULES!!!!! :} :} :} die lijn als je er vanachter op kijkt (de mijne althans) is de perfecte vrouw :9~ vraagt erom om flink .... te worden...

Kobra mag ook een poging aan mijn fietsje wagen, maar 30.000 investeren lijkt me iets teveel van het goede............

He bah....ik krijg net een beeld van hoe jij je motor aan het 'berijden' bent :r

Ik vind een GSX toch mooier dan een Bandit (sorry), een GSX vind ik stoerdere lijnen hebben, het is echt een no-nonsense motor.
 
Op dinsdag 25 juni 2002 23:59 schreef Sabelhout het volgende:He bah....ik krijg net een beeld van hoe jij je motor aan het 'berijden' bent :r

Tja ben nu alweer 3 maanden vrijgezel, dan krijg je dat soort gedachten.....
 
Ik zou zeggen de Bandit. De GSX is toch een beetje verouderd model.
Of je doet zoals de mijne, een GSX met Bandit tank
 
De nieuwe GSX1400 vind ik het mooist :]
Maar ik ben bevoordeeld ik rij al een jaar op de GSX1400 :9 :) 8-) .
En naar mijn meening is'i heel snel.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3969/bc67fba0bc5d008785cad787fb091562 (01_gsx1400.jpg)​
 
De nieuwe GSX1400 vind ik het mooist :]
Maar ik ben bevoordeeld ik rij al een jaar op de GSX1400 :9 :) 8-) .
En naar mijn meening is'i heel snel.
full


is idd een leuk uitziende motor.
maar als het om bruikbaarheid en brandstof verbruik gaat dan laat ie het afweten.
hij kan 275km/h maar dat kan de bestuurder niet houden en er zit een draaikolk in de tank ~1:10.
 
Ik schreef ook dat hij snel is en niet hard, het gaat mij ook om de acceleratie en niet hoe hard hij rijd.
En wat het brandstof verbruik betreft, een Ferrari Modena 1:4~ en een Fiat panda 1:20~ zit ook veel verschil in en met de Panda kan je ook niet 300km rijden. :} :]
 
Ik vind de GSX 1400 ook geweldig. Ga dit jaar voorlopig op een Fazer 1000 overstappen.
Als die iets te heftig is volgend jaar misschien een GSX 1400.
:]
 
Ja zo'n Faser 1000 vind ik ook mooi maar ik vind hem te zenuwachtig en te hoogtoerig.

En op papier is de GSX1400 niet zo veel waard maar in de praktijk is het echt een beest lees een BEEST.

Ik heb al met meederen motor's snel opgetroken maar de meest motoren klimmen gelijk in de eerst twee versnelingen omhoog en moeten ze het gas loslaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan