Gsx-r 100 Zilverkleurig

Tcb-Baseman

MF'er
18 jun 2003
146
0
Brandevoort
Ik kwam van de week deze motor tegen (GSX-R1000), stond te koop in regio Eindhoven.
Het aardige was dat er op de kentenplaat een MF-Sticker zat.
Aangezien ik onmiddelijk verliefd
14.gif
werd op dit machtig mooie apparaat dacht ik ff vragen op het forum of 1 van jullie zijn (oude ... nou ja oud BJ 2003) machine herkent of weet van wie hij is geweest?
Is toch altijd prettiger om een korte levensloop van de voormalig eigenaar te horen dan van een verkoper :)

images.wheeler.nl/s1090567478/93635-1-2-2.jpg
 
Ik kwam van de week deze motor tegen (GSX-R1000), stond te koop in regio Eindhoven.
Het aardige was dat er op de kentenplaat een MF-Sticker zat.
Aangezien ik onmiddelijk verliefd (Afbeelding) werd op dit machtig mooie apparaat dacht ik ff vragen op het forum of 1 van jullie zijn (oude ... nou ja oud BJ 2003) machine herkent of weet van wie hij is geweest?
Is toch altijd prettiger om een korte levensloop van de voormalig eigenaar te horen dan van een verkoper :)

images.wheeler.nl/s1090567478/93635-1-2-2.jpg
Ik ben zeeeer benieuwd wat de verkoper te vertellen had over deze motor :X :X
 
Hmm, lijkt me geen orginele kleurstelling. Zou van The Green Flash geweest kunnen zijn. Dan heeftie wel een hele historie, maar dat moet hij zelf maar vertellen :X
 
Ik denk, weet eigenlijk zekers dat tie niet van The Green Flash is geweest O-)

Chucky, aan deze post en aan een gedeelte van je signature (GSX-R '03 1000 2-4-04 / 14-6-04 vroegtijdig afgeschreven) krijg ik allemaal het idee dat ie van jou kon zijn geweest
7.gif
of in ieder geval dat je de motor kent.
Als dit zo is neem dan ff contact met me op zodat ik, zoals gezegd een stukje geschiedenis van deze bike leer kennen. Om 1 of andere reden hoor ik het toch altijd liever van de voormalige eigenaar dan van een verkoper indien er iets aan het handje is geweest.
Alvast een hele dikke merci, o ja en mijn email adres is ....
402.png
 
Chucky, aan deze post en aan een gedeelte van je signature (GSX-R '03 1000 2-4-04 / 14-6-04 vroegtijdig afgeschreven) krijg ik allemaal het idee dat ie van jou kon zijn geweest (Afbeelding) of in ieder geval dat je de motor kent.
Als dit zo is neem dan ff contact met me op zodat ik, zoals gezegd een stukje geschiedenis van deze bike leer kennen. Om 1 of andere reden hoor ik het toch altijd liever van de voormalige eigenaar dan van een verkoper indien er iets aan het handje is geweest.
Alvast een hele dikke merci, o ja en mijn email adres is .... (Afbeelding)

Tcb Baseman, hierbij een piccie voordat de motor een nieuwe jas heeft aangeschoten gekregen. De blauw-witte vond ik toch wat mooier ;(

full


Ik zie in je profiel dat je planner bent; klein adviesje: plan iets anders!
De rest zal ik je vanavond ff mailen. Met specificaties etc.etc.

Ben toch nog wel benieuwd wat de verkoper allemaal tegen je gezegd heeft??
 
:} Tnx Chuckie voor je snelle replie :}
Ik ben op 1 of andere manier zeer benieuwd naar je mailtje :?
De verkoper vertelde me dat deze motor geen schade gevalletje was en dat ie weinig km op de klok (6500) heeft en idd als gevolg van gebruikers sporen een nieuw kleurtje had gekregen (das ook de reden waarom ik argwaan kreeg.
Zo zie je maar weer waar het motor-forum goed voor is en een klein stickertje op de kentekenplaat (heb ik ook trouwens op mijn huidige 8-) ) al niet toe kan lijden / goed voor zijn !!
 
Laatst bewerkt:
:} Tnx Chuckie voor je snelle replie :}
Ik ben op 1 of andere manier zeer benieuwd naar je mailtje :?
De verkoper vertelde me dat deze motor geen schade gevalletje was en dat ie weinig km op de klok (6500) heeft en idd als gevolg van gebruikers sporen een nieuw kleurtje had gekregen (das ook de reden waarom ik argwaan kreeg.
Zo zie je maar weer waar het motor-forum goed voor is en een klein stickertje op de kentekenplaat (heb ik ook trouwens op mijn huidige 8-) ) al niet toe kan lijden / goed voor zijn !!
Gebruikers sporen, das een goeie zeg. Dus elke motor van 1 jaar oud en 6500 km op de klok met "gebruikers sporen" vervangen we gewoon de gehele kuip van de motor? |( dure grap.

Maar ik hoop toch dat men niet alleen de kleurstelling gewijzigd heeft.
 
Laatst bewerkt:
Aan je signature te zien ben je een echte "gixxer-fan" ik ben dan ook heel benieuwd hoe je huidige 1000 eruit ziet?
Heb je toevallig een piccie zodat ik ff kan :9~ Nieuwe gekocht btw?
 
Aan je signature te zien ben je een echte "gixxer-fan" ik ben dan ook heel benieuwd hoe je huidige 1000 eruit ziet?
Heb je toevallig een piccie zodat ik ff kan :9~ Nieuwe gekocht btw?

Hij heeft deze als Icoontje dus gok dat dit 'm is ;)
full
 
maaruh, die kleurstelling op de foto is gewoon een originele zilveren kleurstelling hoor, van 2003, je ziet ze alleen niet zo vaak..... PaBo van het forum heeft hem ook in die kleur origineel gekocht... dus.... ben wel benieuwd naar het verhaal dan....
 
@ tcb-baseman


You've got mail.

Ps. mocht je er eentje willen kopen, dan heb ik er misschien nog wel eentje voor je O-) O-)
 
Ik kwam van de week deze motor tegen (GSX-R1000), stond te koop in regio Eindhoven.
Het aardige was dat er op de kentenplaat een MF-Sticker zat.
Aangezien ik onmiddelijk verliefd (Afbeelding) werd op dit machtig mooie apparaat dacht ik ff vragen op het forum of 1 van jullie zijn (oude ... nou ja oud BJ 2003) machine herkent of weet van wie hij is geweest?
Is toch altijd prettiger om een korte levensloop van de voormalig eigenaar te horen dan van een verkoper :)

images.wheeler.nl/s1090567478/93635-1-2-2.jpg
hey baseman , waar staat deze motor , ben ook op zoek naar een gsxr1000
en vind deze kleurstelling wel mooi maar ik wil niet gen**it worden :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan