GSX-R 1000 ... '05 of '07 ...?

'05 of '07..??

  • GSX-R 1000 K5 Blauw/wit, getuned.

    Stemmen: 10 34,5%
  • GSX-R 1000 K7 Zwart, standaard.

    Stemmen: 19 65,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Check even wanneer deze fiets op kenteken is gekomen en of je vorige eigenaar kan spreken :)

Zal niet de eerste fiets zijn die eerst is gebruikt als racer (ik ken een paar dealers...), niet dat dat meteen slecht is maar als men je dat niet verteld is het sowieso slecht natuurlijk :)

Ken deze fiets niet, is maar een tip :)
 
Hoe erg kun je een motor afraggen in 1500 km (eerst inrijden natuurlijk)? :?

Kvind 't ook een beetje een vreemd verhaal, zeker dat tunegedoe maar goed, die K5 hoef je idd niet veel meer aan te doen zotezien.

En idd, witte velgen :}

Niettemin toch een best wel lastige keuze.

Succes ermee! :W
 
Ik heb er al op gereden., en hij is iets nerveus.. maar da's best logisch als er zoveel
aan veranderd is.. Volgens de info die ik gekregen heb zit er dus een andere nokkenas
in., powercommander., en het Yosh.systeem.. Dat zou er voor zorgen dat ie een output
heeft van 207pk.. :? ( schijnt ook een uitdraai van te zijn..maar nog niet gezien...)

Lijkt mij wel wat veel met alleen die aanpassingen maargoed.. Ik ben dus nog bezig om wat papierwerk boven tafel te krijgen., en weet inmiddels wel van wie ie afkomstig is..
Daar kan ik dus nog wel even een telefoontje aan wagen., maar dat laat ik nu eerst
nog aan de dealer over...

Hij klinkt wel goed, alleen eerst wel heel rustig goed warm laten worden..!!
De nokkenas geeft een heel ander karakter uit het blok..., zeker in lage toeren
klinkt 't even raar, maar zodra ie in het middengebied komt... :):):)... !!!
Ik heb zelf geen ervaring met getunde fietsen dus weet ook niet hoe het
zou behoren te klinken..:?

Verder voelt de vering helemaal super aan.., zowel voor als achter..!!
Remmen zijn super., maar die van de K7 lijken krachtiger.. :?
Ook de hydraulische koppeling op de K7 was lekkerder dan het oude kabeltje..

Aan de ene kant is het ook wel een beetje raar verhaal dat iemand zo z'n centen
weggooid.. Maar het schijnt iemand geweest te zijn die daar niet echt van wakker
hoeft te liggen... Ik geloof ook niet echt dat je veel fout hebt kunnen doen binnen
2500km rijden... Is ook een beetje weinig voor een circuitfiets toch..??
Alleen het inrijden..:?.. da's dan denk ik het enige...

In de testen kun je lezen dat de K5 eigenlijk meer fun is dan de K7 omdat hij lichter is en omdat hij in het middengebied sterker is. Maar dan hebben we het over een originele fiets. Hoe is het karakter veranderd door de tuning? Is het blok misschien piekeriger geworden? Ik zou er eens op rijden. Zit er een onderhoudsboekje bij? Kunnen de rekeningen voor onderhoud worden overlegd?

Bij 2e hands weet je echter nooit hoe er mee is omgesprongen.

Dat zou voor mij de reden zijn om toch voor een nieuwe K7 te gaan.
 

Misschien nerveus omdat hij slecht is afgesteld ? heeft ie een uitdraai ? wie heeft alles gemonteerd ? (zeker net zo belangrijk! als nokkenas er verkeerd in ligt... )


en binnen 2500km kun je blok redelijk naar de klote rijden hoor (volledig circuit, niet warmrijden,etc.)


Ik denk dat ik mijn hart zou bevriezen en met mijn verstand de k7 zou kopen.


Er is vrij veel gesleuteld aan die fiets, als het niet fatsoenlijk is gedaan zit jij met de gebakken peren.
 
Laatst bewerkt:
207 pk, hmmmmm...

Het blijft een beetje stinken dit verhaal.

Ik mag aannemen dat ie gewoon goed ingereden is, en 1500 km circuit heeft gezien ofzo (is dat dan bekend, 1500 km straat of circuit?)

Trouwens, ding is dus 2 jaar oud en 1500 km mee gereden?

Dan ook, wat voor een motormongool ben je als je het warmrijden maar ff overslaat en 'm (meer dan 1 keer) koud in de begrenzer jaagt? :?

Tuurlijk bestaan dit soort mensen, maar what are the odds?

Kblijf dit topic wel ff volgen, ben nieuwsgierig geworden. 8-)
 
Gewoon voor de K7 gaan en als je echt mooie spulletjes erop wil, dan spaar je lekker verder en ben je telkens weer blij met iets moois voor je K7.

Ik zou iig nooit een motor kopen waar al aan gesleuteld is en zeker als ik niet weet door wie.


Wil je echt een fiets hebben en dan meteen klaar zijn, koop dan een K5 met enkel een dikke uitlaat ed. en tune hem dan met de centen die je overhoud bij een geronomeerd bedrijf.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook 100% kiezen voor de K5..................hij is blauw wit :P

Wel een fiets waar je eigenlijk niets meer aan hoeft te doen,
zeker als hij naar je smaak is
 
Misschien nerveus omdat hij slecht is afgesteld ? heeft ie een uitdraai ? wie heeft alles gemonteerd ? (zeker net zo belangrijk! als nokkenas er verkeerd in ligt... )


en binnen 2500km kun je blok redelijk naar de klote rijden hoor (volledig circuit, niet warmrijden,etc.)


Ik denk dat ik mijn hart zou bevriezen en met mijn verstand de k7 zou kopen.


Er is vrij veel gesleuteld aan die fiets, als het niet fatsoenlijk is gedaan zit jij met de gebakken peren.

yep, helemaal mee eens, trouwens ook verschillende mensen gesproken die de K7 toch wer beter vinden dan een K5
 
Owkee mensen., ik ben er uit..

De voorlopige deal is de ... ... ... de ... ... K5

Het was echt een lastige keuze.!! Ik heb gewoon een paar
nachtjes liggen malen kan ik jullie melden..!!

Ze zijn allebei super gaaf en hebben beide zo hun voor en nadelen..

Ten eerste is de prijs al een héél verschil., zeker omdat ik aan de
K5 nagenoeg niks meer hoef te doen.. en er voor de K7 nog niet te
verkrijgen is wat ik er eigenlijk op zou willen hebben..

Daarnaast krijg ik een jaar volledige garantie mee., en mocht het geval
zich voordoen dat ie me toch niet bevalt... :? :? :? ...
Geloof je het zelf... _O- _O- _O- ... maargoed wie weet..?!
Dan kan ik 'm binnen een maand zo weer terugbrengen en koop ik
volgens de zelfde tarieven en afspraken alsnog een gloednieuwe K7..

Wil ook nog steeds wel eerst het verhaal erachter weten., en daar zijn
ze mee bezig voor me., want anders blaas ik de K5 alsnog af..

Als alles goed loopt., staat ie 6 juni voor de deur..!!

... :] :] :] ...
 
gefeliciteerd *O* alle 1000's van suzuki zijn super :Y

Maar je zegt wat ik voor de K7 wil is er nog niet :? Oke het ligt niet bij de dealer in Ned misschien. En misschien kost het wat meer zoekwerk.
Maar zo wat alles is er al hoor.

Maar goed, veel plezier met de K5, super fiets.
We zien je wel in het 1000 Topic :)
 
Thnx guy's.,

Keuze was wel lastig., maar uiteindelijk komt er altijd een mooie
gixxer1000 voor de deur te staan..:P ..dus dat is altijd een goede keuze..!!

Ik heb ook geen zin om op spullen vanuit het buitenland te wachten
of om al die moeite te doen voor ie eindelijk is zoals ik 'm wil hebben..
Plus het extra prijskaartje wat daar ook nog eens aanhangt..

Krijg ook langzaam steeds meer info over de vorige eigenaar binnen..
Een man van 57 die wel vaker wisselt tussen leuke speeltjes zoals
Porsche's, Chevy's, Range Rover's, Buell's, Harley's..., echt vanalles...:?
Maar hij vond de output van z'n creatie in deze toch iets 'to much to handle'

Nu aan mij de taak om het tegendeel te bewijzen.. Ahum..:?
Eerst maar eens rustig aan wennen weer.., en heel houden..!!
Geen Lekdijk dus..!! ;)

Vanaf 6 juni mogen jullie me dus verwelkomen tussen de dikke 1000's..
En natuurlijk komen die foto's en filmpjes eraan..!!

Again., :} voor de reacties..
 
Thnx guy's.,

Keuze was wel lastig., maar uiteindelijk komt er altijd een mooie
gixxer1000 voor de deur te staan..:P ..dus dat is altijd een goede keuze..!!

Ik heb ook geen zin om op spullen vanuit het buitenland te wachten
of om al die moeite te doen voor ie eindelijk is zoals ik 'm wil hebben..
Plus het extra prijskaartje wat daar ook nog eens aanhangt..

Krijg ook langzaam steeds meer info over de vorige eigenaar binnen..
Een man van 57 die wel vaker wisselt tussen leuke speeltjes zoals
Porsche's, Chevy's, Range Rover's, Buell's, Harley's..., echt vanalles...:?
Maar hij vond de output van z'n creatie in deze toch iets 'to much to handle'

Nu aan mij de taak om het tegendeel te bewijzen.. Ahum..:?
Eerst maar eens rustig aan wennen weer.., en heel houden..!!
Geen Lekdijk dus..!! ;)

Vanaf 6 juni mogen jullie me dus verwelkomen tussen de dikke 1000's..
En natuurlijk komen die foto's en filmpjes eraan..!!

Again., :} voor de reacties..

Lol ga je zeker hebben ;) Alleen 207pk is beetje veel voor enkel een nokkenas ;) Tenzij aan de kruk ....

Had je graag mijne willen verkopen _O- _O-
 
Gefeliciteerd met je bike.

Alvast veel goede toertochtjes gewenst... ;)


Gaat allemaal goed komen!!! :Y
 
met de pk's zit het in ieder geval goed.
de yoshi uitvoering van Hoegee heeft er 205 op de kruk.
Dus als bij die van jouw hetzelfde is gedaan zal dat ook zoiets zijn.
Die paar pk kan net het verschil in testbank zijn.

Plezier ga je er wel mee hebben :Y
 
Zodra ie binnen is., of liever gezegd naar buiten mag ;),
zal ik 'm eens een run laten doen.. Ben zelf toch ook wel
héél benieuwd naar wat ie echt op 't achterwiel doet..:?

Ik moet eigenlijk zo'n countdown timer in m'n'Nick' kunnen
zetten ofzo... Iemand handig met zoiets..???
 
Hèhè., hij is er dan eindelijk...

Het heeft nog wel iets langer geduurd dan geplanned
maar hij staat eindelijk voor de deur..!! :) :) :)

full


Iedereen nog :} voor de reacties en we zien/spreken elkaar in
de GSX-R1000-room van Capoeirist.. ;)
 
Ziet er goed kerel, enkel je plaatje werkt niet in 'ons' topic!

Ga je echt veel plezier mee hebben; kan gewoon niet anders! :Y



[edit]
Zie net dat die weer werkt. :)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan