GSX R 1000 2005

Ja, hallo zeg, reken jezelf rijk |( :+

Voor het plaatsen van een kat heb je echt niet zoveel ruimte nodig als jij denkt. Kijk maar naar die van de R1 '04, die zit ook bij het link pijpje, met praktisch dezelfde diameter. (Maarja is dan ook een van de beste en lichtste standaard uitlaten ooit O-) )
Zo'n ramp is die Kat dat je er verlost van wilt zijn hoor, zoals jij beaamt.
Pk winst uitlaat 10PK...... |( was dat maar zo. Dat krijg je met een volledig systeem nog niet eens.
Pk winst Kat eruit 10PK...... |( was dat ook maar zo. Dat zou wel erg makkelijk zijn zo die PK winst, en erg dom (lomp) van de Suzuki engineers. :+
Je mag blij zijn met 10PK winst met volledig (duur) systeem met PCIII usb en BMC race luchtfilter.

maar de standaard uitlaat van de R1 word zo heet dat je billen verbranden. ;)
en aan het vermogen heeft hem ook niet veel geholpen.
R1 2005: 146.1pk en 88Nm.
gsx-r 2004: 149.6pk en 90.4Nm.

:)
 
maar de standaard uitlaat van de R1 word zo heet dat je billen verbranden. ;)
en aan het vermogen heeft hem ook niet veel geholpen.
R1 2005: 146.1pk en 88Nm.
gsx-r 2004: 149.6pk en 90.4Nm.

:)

Ik begrijp niet helemaal waar jij op reageerd :?

Heb jij wel eens op een '04 R1 gereden?? Volgens mij niet, anders reageer je niet zo. (of je moet super anti Yamaha zijn en mee willen lullen 8-)
Tuurlijk, elke uitlaat wordt warm |(
Worden de uitlaten van de R1 warm? ja. Maar in verhouding met motoren waarvan de uitlaten op de conventionele wijze naast de motor is geplaatst worden ze niet eens zoveel warmer. In een korte broek is het idd geen pretje, maar ik rijdt altijd in volledig leer, geen centje pijn aan.
Die waardes die jij noemt qua PK en Nm daar ga ik niet meer op in. Daar is al zoveel over geschreven, iedereen heeft daar een eigen kijk op. (ik kan er ook wel neerzetten: R1 2005: 158.9pk en 101Nm, gsx-r 2004: 143.2pk en 86.4Nm, daar doe je toch geen f*ck mee??
Btw de R1 2005 is nog niet uit. :+
 
ff reageren op dit pk geouwehoer,

om heel eerlijk te zijn is soes de enige die zich redelijk houd aan het aantal opgegeven pk's

Lees het artikel van motorfreaks is waar ze 4 1000cc's testen
 
maar de standaard uitlaat van de R1 word zo heet dat je billen verbranden. ;)
en aan het vermogen heeft hem ook niet veel geholpen.
R1 2005: 146.1pk en 88Nm.
gsx-r 2004: 149.6pk en 90.4Nm.

:)

Het vermogen van die R1 kan bijna niet kloppen.
Of het is een ''slechte'' geweest.

Want mijn '98er R1 heeft 143,7 pk aan het wiel, en 102Nm.
En die heeft 43000km op de klok :) Dus ik denk dat de meeste nieuwe R1's
wel ruim boven de 150pk aan het wiel zullen zitten, en dat deze misschien een
uitschieter is, in negatieve zin ;)
 
Een kennis van mij heeft van ellende z´n nieuwe R1 2004 na 800 km ingeruild voor weer een nieuwe GSX-R 1000. Middengebied was zodanig, dat hij er wel weer wat geld voor over had om weer een Soes te rijden.

Ik heb ook een nieuwe GSX-R 1000, maar ik vind de R1 nog wel heel erg gaaf om te zien.

Van de GSX-R 1000 2005 vind ik de gearindicator wel een gadget. Zal over een paar jaar wel standaard zijn op alle motoren.
 
Ik begrijp niet helemaal waar jij op reageerd :?

Heb jij wel eens op een '04 R1 gereden?? Volgens mij niet, anders reageer je niet zo. (of je moet super anti Yamaha zijn en mee willen lullen 8-)
Tuurlijk, elke uitlaat wordt warm |(
Worden de uitlaten van de R1 warm? ja. Maar in verhouding met motoren waarvan de uitlaten op de conventionele wijze naast de motor is geplaatst worden ze niet eens zoveel warmer. In een korte broek is het idd geen pretje, maar ik rijdt altijd in volledig leer, geen centje pijn aan.
Die waardes die jij noemt qua PK en Nm daar ga ik niet meer op in. Daar is al zoveel over geschreven, iedereen heeft daar een eigen kijk op. (ik kan er ook wel neerzetten: R1 2005: 158.9pk en 101Nm, gsx-r 2004: 143.2pk en 86.4Nm, daar doe je toch geen f*ck mee??
Btw de R1 2005 is nog niet uit. :+

Ik dat dat het toch over uitlaten ging? en reageerde op het stukje:
"Maarja is dan ook een van de beste en lichtste standaard uitlaten ooit"
Het vermogen en koppel word toch deels bepaald door de uitlaat niet?
Met de cijfers heb ik niet gegocheld die komen uit de test van motorfreaks.

En ja heb er al op gereden,en vond persoonlijk dat de uitlaat een pak warmer aanvoelde vooral in stadsverkeer en stil rijden,ook in volledig leer.
Een r1 is een fijne fiets.

:)
 
als u 98er r1 143pk aan het wiel levert e, (standaart versie dan e) dan geloof ik daar niets van, trouwens na 40.000km zal er wel al een pk of 5 afgevallen zijn,
it betekend dat jou r1 ongeveer 160krukaspk levert,ik zou toch eens naar yamaha schrijven dat hun technische fishe niet klopt ze

jaja ben ook r1 rijder, wel van 2002 met een bescheiden 152pk aan de krukas ;(

de 2004 vind ik mooi zeer mooi zelfs al vind ik dat de uitlaten onder de komnt tegen woordig zeer in is,cbr en zo maakt daar ook gebruik van, vin het een beetje na apen van ducati, maar het is en blijft wel mooi
 
Offtopic:

zwammi het doet me pijn om je ongelukkig te zien met je 150 krukaspks. Al goed dat ik een brave man ben. Heb je zin in eentje met 170 krukaspks? Kheb hier een r-retje van 2004 voor jouw. Ik wist dat ik er je een plezier mee kon doen

Ontopic:

Kan je van zon gewone pijp geen seatpipe meer maken? Het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat dit onmogelijk is. De basis van elke fiets met "linked-typed" demper is immers toch hetzelfde. Gewoon wat plooi en laswerk (eventueel ja staartstuk wat bijslijpen), dat zou het toch moeten doen? Of overschat ik mezelf en de situatie? :+
 
Ik begrijp niet helemaal waar jij op reageerd :?

Heb jij wel eens op een '04 R1 gereden?? Volgens mij niet, anders reageer je niet zo. (of je moet super anti Yamaha zijn en mee willen lullen 8-)
Tuurlijk, elke uitlaat wordt warm |(
Worden de uitlaten van de R1 warm? ja. Maar in verhouding met motoren waarvan de uitlaten op de conventionele wijze naast de motor is geplaatst worden ze niet eens zoveel warmer. In een korte broek is het idd geen pretje, maar ik rijdt altijd in volledig leer, geen centje pijn aan.
Die waardes die jij noemt qua PK en Nm daar ga ik niet meer op in. Daar is al zoveel over geschreven, iedereen heeft daar een eigen kijk op. (ik kan er ook wel neerzetten: R1 2005: 158.9pk en 101Nm, gsx-r 2004: 143.2pk en 86.4Nm, daar doe je toch geen f*ck mee??
Btw de R1 2005 is nog niet uit. :+

Kort lontje? Of is ie te heet geworden onder die lelijke yammie pijpen :9
 
Goeiendag zeg, er staan nieuwe foto's van de GSX R 1000 '05 op mcnews.com
Ik geloof dat ik helemaal "om ga" Dat kontje is vanachter wel heel apart! Mooi te zien op enkele "rij-foto's" Zo te zien op detailfoto's is de fiets super mooi afgewerkt.
Kan bijna niet wachten op de motorrai.
 
Ik geef eerlijk toe , ik was geen GSX-R fan , totdat ik de nieuwe 1000 had gezien.
In één woord : KWIJL (alleen die uitlaat is naar mijn smaak net iets teveel van het goede)
Ik heb(nog) geen rijbewijs (komende dinsdag examen deel 1)maar ik zit nou dus wel te twijfelen tussen welke motor ik wil kopen : een ZX-ugg R of een GSX-R.
 
Terug
Bovenaan Onderaan