Ja, hallo zeg, reken jezelf rijk
Voor het plaatsen van een kat heb je echt niet zoveel ruimte nodig als jij denkt. Kijk maar naar die van de R1 '04, die zit ook bij het link pijpje, met praktisch dezelfde diameter. (Maarja is dan ook een van de beste en lichtste standaard uitlaten ooit )
Zo'n ramp is die Kat dat je er verlost van wilt zijn hoor, zoals jij beaamt.
Pk winst uitlaat 10PK...... was dat maar zo. Dat krijg je met een volledig systeem nog niet eens.
Pk winst Kat eruit 10PK...... was dat ook maar zo. Dat zou wel erg makkelijk zijn zo die PK winst, en erg dom (lomp) van de Suzuki engineers.
Je mag blij zijn met 10PK winst met volledig (duur) systeem met PCIII usb en BMC race luchtfilter.
maar de standaard uitlaat van de R1 word zo heet dat je billen verbranden.
en aan het vermogen heeft hem ook niet veel geholpen.
R1 2005: 146.1pk en 88Nm.
gsx-r 2004: 149.6pk en 90.4Nm.