GSX R 1000 2005

De specs zijn ook bekend :100 kilo, 220 achterwiel pk`s, 8-zuigerremtangen en een zitje van olifantenvoorhuid
 
full
 
Op MCN stond vandaag een speculatief plaatje met een GSX die zo'n lelijk gekromde voorkant had, net als hun MotoGP fiets. Ik denk dat ze het er weer af hebben gehaald want ik zie het nergens meer staan....gelukkig.
 
Is deze ook fotosoep, of is dit de echte de 2005 editie, ik vindt hem :} :9~

Jammer van de demper, ik vind het mooier, als hij ernaast zit
 
Is deze ook fotosoep, of is dit de echte de 2005 editie, ik vindt hem :} :9~

Jammer van de demper, ik vind het mooier, als hij ernaast zit

eh. fotoshop.

die achtervork is een honda (vergelijk hem maar eens met de 600RR en de 1000RR)
die kuip en koplamp zijn ook verdacht veel honda (kuip loopt door in de tank)sommige stickers kloppen niet (kijk maar naar het kontje) en die richtingaanwijzers zijn ook vaag (supersports hebben geen ingebouwde richtingaanwijzers)
 
eh. fotoshop.

die achtervork is een honda (vergelijk hem maar eens met de 600RR en de 1000RR)
die kuip en koplamp zijn ook verdacht veel honda (kuip loopt door in de tank)sommige stickers kloppen niet (kijk maar naar het kontje) en die richtingaanwijzers zijn ook vaag (supersports hebben geen ingebouwde richtingaanwijzers)

ZX10 wel :+
 
Kijk naar die knippers...en terwijl iedereen als een gek de emissie eisen probeert te halen gaar Suzuki een motor zonder uitlaat op de markt brengen :+
 
ik hoop voor de soefsoekie rijders dat hier nog flink aan geschaafd wordt...
wat een neus, maar lef hebben ze wel als ie zo wordt.

of hij moet wel heeeeeeeeel erg veel pk's hebben om nog enige verkoop te garanderen.. hahahahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan