GSX R 1000 2005

PieterGSXR

Die hard MF'er
16 sep 2003
278
0
Gezien op site van Motorrad, blad verschijnt morgen in Duistland in de kiosk.
Suzuki GSX R 1000, model 2005:
163 kg/ 183 PK/ Uitlaten in het kontje/ Zo te zien een erg spitse neus/
wordt vervolgt.
 
dit is de link :) http://www.motorradonline.de/d/?template=d_mrd_he_aktuell_index (www.motorradonline.de/d/?template=d_mrd_he_aktuell_index)
 
:Z :Z :Z


Daar gaan we weer, meestal begint het pas bij het slechte weer


Alsof ze in de fabriek daar al een mooie 2005 in volledige kleurstelling etc hebben klaar staan |( enne...163 kilo? hebben ze er geen wielen op gezet of zo :P
 
ben geen suzuki-fan, maar ziet er goed uit...stuwt de andere merken weer op om voor 2006 de messen NOG verder te slijpen...

die achterbrug lijkt trouwens een exacte kopie van de honda, als je het zwarte even wegdenkt...
 
full
 
lijkt nergens op, achterwiel/brug van? uitlaat afgeknipt mooi hoor.
 
volgens mij photoshop..

2 verschillende velgen..

voorvork gsxr 750..
geen coating namelijk

en alleen uitlaat bocht.. :?
 
oe dat gaat lekker klinken zo`n afgezaagd moto gp pijpie.
en ook wel apart, 2 verschillende velgen, en dat kontje past ook niet helemaal geloof ik.
 
Ik hoorde tijdens de TT de importeur van Suzuki wel over een nieuwe fiets voor 2005 die alles en iedereen voorbij zou rijden. Echter niets over de cc/type gehoord.

Btw, zo'n uitlaatje is wel lekker door de binnenstad :o
 
Ik hoorde tijdens de TT de importeur van Suzuki wel over een nieuwe fiets voor 2005 die alles en iedereen voorbij zou rijden. Echter niets over de cc/type gehoord.

Btw, zo'n uitlaatje is wel lekker door de binnenstad :o
Had al opgevangen in een interview met wie weet ik niet meer, dat Suzuki met iets heel speciaals komt wat iedereen doet verassen.
Ik wacht met smart :)
 
:Z

Wacht maar tot Solex met z'n Poststamp 2006 uitkomt:

0,02 gram en 214 pk's ....


:+ (sorry hoor...ik word altijd zo melig van die pk-praat... oeverloos gelul....hehehehe)
 
Terug
Bovenaan Onderaan