GSX-R 1000 k3-k4 nog een paar delen voor bijna niets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel een heftige vraag qua onderdelen! ;) heb je toevallig de kleine rubbers die tussen de tellerunit en het framepje daarvan zitten? en zou je die los willen verkopen?

Mvg Thijs
 
Exacte foto's kan ik niet vinden, maar dit zijn hetzelfde soort rubbers maar dan van een of andere brommer. Het komt dus neer op 2 rubberen flensjes aan elkaar vast. Hier doorheen zitten de kleine boutjes die in de tellerunit zelf gaan. Als het goed is zijn het er 3, bij de srad in ieder geval wel. Heb begrepen dat bij een hoop gsx-r's, de tl1000's etc dezelfde zijn gebruikt.

image.php
 
Exacte foto's kan ik niet vinden, maar dit zijn hetzelfde soort rubbers maar dan van een of andere brommer. Het komt dus neer op 2 rubberen flensjes aan elkaar vast. Hier doorheen zitten de kleine boutjes die in de tellerunit zelf gaan. Als het goed is zijn het er 3, bij de srad in ieder geval wel. Heb begrepen dat bij een hoop gsx-r's, de tl1000's etc dezelfde zijn gebruikt.

[afbeelding]

Verwacht dat ik er daar nog wel wat van heb liggen. Doe me ff een mailtje, regelen we wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan