GSX R-1000 K4 : Dit is je kans!! 7000,- euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag of hij zijn id of paspoort meeneemt. zn rijbewijs moet hij toch meenemen.
Tijdens de proefrit heb jij zijn id, totdat ie terugkomt.

Niet zoveel tv kijken en slechte berichten lezen. Dieven zijn er altijd al geweest.
 
Beste Rodvil, even goed lezen, de fiets is maar 2 jaar oud..

Nee die fiets is 4 jaar oud. En je prijs is de normale waarde.

Als ik een kind krijg welke ik over 2 jaar pas terug krijg van het ziekenhuis omdat hij/zij dan pas naar buiten mag is ze toch ook 2 en niet 0?

Klaar punt uit.
 
Laatst bewerkt:
Nee die fiets is 4 jaar oud. En je prijs is de normale waarde.

Als ik een kind krijg welke ik over 2 jaar pas terug krijg van het ziekenhuis omdat hij/zij dan pas naar buiten mag is ze toch ook 2 en niet 0?

Klaar punt uit.

Hahaha, helemaal mee eens ja ... _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

een overjarige fiets is alleen later op kenteken gezet, maar hij is wel 4 jaar oud !
 
Nee die fiets is 4 jaar oud. En je prijs is de normale waarde.

Als ik een kind krijg welke ik over 2 jaar pas terug krijg van het ziekenhuis omdat hij/zij dan pas naar buiten mag is ze toch ook 2 en niet 0?

Klaar punt uit.


Tyl :(

Ten eerste: Jij kan helemaal geen kinderen krijgen, eikel :(

Ten tweede: een kind hoeft niet in een ziekenhuis geboren te worden










Jij kan geen kinderen krijgen omdat je een man bent, een vrouw krijgt een kind en wordt moeder. Een man maakt een kind samen met een vrouw (of met de huidige technologie, hoef je niet meer te kezen) en wordt vader.

:+
 
Als je mensen geen proefrit laat rijden dan krijgen ze al het gevoel dat er iets mis mee is. Terwijl dat helemaal niet het geval moet zijn.

Iemand die echt serieus intresse heeft kun je natuurlijk wel een proefrit laten maken.

Marja, mooie motor en mooie prijs. Succes met de verkoop.


denk dat meneer bang is dat zijn motor geraust word tijdens de proefrit, opzich geen vreemde gedachten met de laatste nieuws berichten.
 
Ze kunnen je motor ook rausen door te komen kijken en hem dan weg te komen halen hoor dus zou je niet op een andere plek afspreken? :+
Ze kunnen je ook beroven tijdens de bezichtiging...
Vind het altijd wel een risico hoor om hem aan huis te verkopen.
Denk dat als iemand aardig wat achterlaat kwa papieren autos en weet ik veel wat...
Zal dan niet zo snel gebeuren en je ziet het toch ook wel aan de persoon zelf?
 
Laatst bewerkt:
Lol, een motor waar je niet op mag proefrijden voor je hem koopt.


Garantie tot de deur natuurlijk :+ ''hij deed het altijd prima''


:N bekijk het lekker :W
 
Ze kunnen je motor ook rausen door te komen kijken en hem dan weg te komen halen hoor dus zou je niet op een andere plek afspreken? :+
Ze kunnen je ook beroven tijdens de bezichtiging...
Vind het altijd wel een risico hoor om hem aan huis te verkopen.
Denk dat als iemand aardig wat achterlaat kwa papieren autos en weet ik veel wat...
Zal dan niet zo snel gebeuren en je ziet het toch ook wel aan de persoon zelf?

Laat ik eens serieus zijn. Je moet ook een foto maken van de eventuele koper. Zo heb je een beter bewijs en is hij makkelijker op te speuren.
 
voor de verkoper zou het beste zijn , in opdracht verkopen bij een motorzaak .
geen gezeur aan de deur .

of helemaal niet verkopen , dat lukt hier toch niet meer _O- _O- _O-

maare , zou ik een proefrit mogen maken :X :X



:W :W
 
ik wil echt wel een proefrit maken......ben serieus geinteresseerd in die fiets.....

ik zie er eerlijk uit, laat mn auto voor de deur staan, geef de sleutels en mn paspoort af....

en mn schoonmoeder......

nou ik ga ECHT nooit weg zonder mn schoonmoeder hoor....


deal ?
 
Laat ik eens serieus zijn. Je moet ook een foto maken van de eventuele koper. Zo heb je een beter bewijs en is hij makkelijker op te speuren.


Zit wat in.
Maar als iemand zn schoonmoeder achterlaat en zn auto en zn sleutels en zn rbw...
Dan kan er toch helemaal niks mis gaan of je moet een teringhekel aan je schoonmoeder hebben:P
 
Wat een gezeur over het hele "geen proefrit" gebeuren zeg.... Het is toch heel makkelijk?

Iemand wil een proefrit maken:
Als hij serieus interesse heeft heeft hij het geld ervoor. Dat laat hij bij jou achter en gaat een stukje rijden. Komt hij niet terug heb je geld, rijd hij schade is de motor meteen verkocht :P.

S I M P E L :+

Succes met de verkoop van deze mooie fiets natuurlijk :Y

Edit:
Iets met veel waarde (auto bijv.) als borg nemen is natuurlijk minder handig aangezien je vaak hoort dat er een gestolen auto word achtergelaten als motoren bij een poefrit worden gejat.
 
Laatst bewerkt:
Beste JeKa, Als je een nieuwe motor besteld bij je dealer heb je ook meestal geen proefrit gemaakt toch?

Bij een nieuwe motor hoef je jezelf niet te overtuigen dat ie schadevrij is. Dat is ie, en als er wat aan is heb je garantie.
 
Ik zorg er altijd voor dat ze met z'n tweeen komen, 90% van de keren nemen ze hun vriendin mee, die bewaar ik dan als borg :+
 
Bij een nieuwe motor hoef je jezelf niet te overtuigen dat ie schadevrij is. Dat is ie, en als er wat aan is heb je garantie.
Precies ik bestelde mijn K7 na het zien op de Intermot in Duitsland.
Dit was de eerste keer dat die in Europa stond (oct of Nov 2006)
Op een 2e hands, en dat is een ex demo met 100 km op de teller ook wil ik toch echt eerst gereden hebben.

De prijs vind ik wel netjes, maar proefrijden hoort bij een particuliere verkoop.
Dan moet je hem inruilen, of aan de dealer zo verkopen.
Dat je geld of andere matriaal op borg neemt is normaal bij een verkoop met een waarde van 7000€
 
Laatst bewerkt:
Beste Coenster, Inderdaad, ik heb indertijd geen proefrit gemaakt. Ga dat maar eens bij een dealer proberen met een nieuwe motor die in de showroom staat. En inderdaad de prijs is ook heel raar...

Gloednieuwe Tuono... geen probleem
Gloednieuwe Shiver... geen probleem
Gloednieuwe Street Triple..... geen probleem

Over de prijs heb je me niets horen zeggen.
 
Beste Coenster, Inderdaad, ik heb indertijd geen proefrit gemaakt. Ga dat maar eens bij een dealer proberen met een nieuwe motor die in de showroom staat. En inderdaad de prijs is ook heel raar...

Ik kreeg toch echt een nieuwe Z750 mee van de kawa dealer :z
 
Gezeik over dat proefrit gebeuren door iedereen :(

De motor zal ongetwijfeld goed zijn maar met die maffe verhalen allemaal kan ik me dit best voorstellen. De 'proefrijden en niet meer terugkomen' personen zijn afgeschrikt, dat is mooi.
Als een kijker serieus geinteresseerd is neemt hij het geld al mee of in elk geval een groot deel hiervan + vriendin o.i.d. als ' borg'. Kopie van ID etc. maken is dan ook geen probleem, als een koper serieus geinteresseerd is.

Kickje voor deze prachtfiets!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan