GSX R-1000 K4 : Dit is je kans!! 7000,- euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

PieterGSXR

Die hard MF'er
16 sep 2003
278
0
Beste mensen,
Ik ga hier geen lang verhaal houden, maar ik stop met de motorhobby.
In '97 was ik een heropstapper met een Suzuki GSX 600 F, vervolgens een GSX R 600 en 750 en nu sinds 2 jaar een GSX R-1000 K4 in de kleur blauw/wit.
De motor is van model jaar 2004 en heb ik pas in 2006 nieuw overjarig gekocht bij de dealer. Ik ben dus 1e eigenaar. Het is een standaard fiets met alleen een rvs kentekenplaathouder.
Origineel dealer gemonteerd Spyball alarm met certificaat.
Km stand is slechts 9300 km !! PRIJS 7000,- euro, hier gaat geen euro meer vanaf.
Deze motor verkeerd in absolute nieuwstaat. Alleen de achterband is aan vervanging toe.
Er zit net nieuwe olie in + filter. Onderhoudsboekje aanwezig alles in onderhoud geweest bij motoport.
Waarom deze lage prijs? Ik wil geen gedoe, dat betekent ook geen proefrit (!) Kom maar kijken en beluisteren, desnoods een ritje achterop.....
Heb ik nog iets vergeten? bel mij of mail mij!
06 21 82 20 31
full

 
Beste JeKa, Als je een nieuwe motor besteld bij je dealer heb je ook meestal geen proefrit gemaakt toch?
 
Nee, maar voordat je die motor daadwerkelijk koopt heb je wel op een vergelijkbaar model al een proefrit gemaakt. Want wie koopt er nou een motor (of auto, tractor, whatever) zonder te weten hoe die rijdt? :? En daarnaast, dit is toch geen nieuwe motor...
 
Laatst bewerkt:
Als je mensen geen proefrit laat rijden dan krijgen ze al het gevoel dat er iets mis mee is. Terwijl dat helemaal niet het geval moet zijn.

Iemand die echt serieus intresse heeft kun je natuurlijk wel een proefrit laten maken.

Marja, mooie motor en mooie prijs. Succes met de verkoop.
 
Beste Coenster, Inderdaad, ik heb indertijd geen proefrit gemaakt. Ga dat maar eens bij een dealer proberen met een nieuwe motor die in de showroom staat. En inderdaad de prijs is ook heel raar...
 
Dus als iemand met 7000 pegels voor je neus staat en hij heeft serieuze interesse mag hij eventueel een stukje achterop meerijden en that's it? Wel een aparte manier om je fiets te verkopen, maar wie weet..

Succes met de verkoop! 8-)
 
Klopt, Met deze fiets is echt niets mis, mensen die zo.n fiets zoeken weten wel hoe e.e.a. rijdt. Je kunt natuurlijk ook ergens ander z'n zelfde fiets kopen en 1500 euro meer betalen....
 
Ik snap het wel.

Tegenwoordig gebeurd het vaak zat dat mensen niet terug komen van een proefritje.

Maar ik zou zelf ook wel even willen voelen of hij lekker en goed rijdt.

just my 2 cents
 
Rijbewijs even bij je houden van de persoon die proefrijd of iets anders waar zijn identiteit opstaat, of eventueel het volledige bedrag eerst betalen voor de rit, als hij het niks vind geef je z'n geld gewoon weer terug.. ( of niet }) )




vrijdag :W
 
Laatst bewerkt:
Klopt, Met deze fiets is echt niets mis, mensen die zo.n fiets zoeken weten wel hoe e.e.a. rijdt. Je kunt natuurlijk ook ergens ander z'n zelfde fiets kopen en 1500 euro meer betalen....

Ik denk dat de meesten dat dan ook zullen.
Helaas is het geen verkopers markt, maar een kopers markt ;)

Maar even goed succes met de verkoop *D
 
Klopt, Met deze fiets is echt niets mis, mensen die zo.n fiets zoeken weten wel hoe e.e.a. rijdt. Je kunt natuurlijk ook ergens ander z'n zelfde fiets kopen en 1500 euro meer betalen....
Prijsje is wel super natuurlijk :}

.. maar toch zou ik zelf ook willen rijden ingeval ik interesse had gehad :+ Op voorwaarde van brokken = dokken natuurlijk
 
Mooie fiets en ook een redelijk goede prijs.

Proefrit-gedoe; tja, kan me het wel voorstellen. Maar je ziet vanzelf wel of iemand echt serieus is en of een proefrit de moeite waard is. Overigens is mijn eerste motor, een ZX6R '00 ook verkocht met een proefrit.... bij mij achterop.

Mijn huidige motor, ZX6R '07, heb ik ook op het oog gekocht. Achteraf ook geen spijt van. Het is aan de koper of ie wel of niet reageert op je aanbod. Maar je hebt wel kans dat er meer zijn die afhaken omdat ze de boel niet vertrouwen.
 
Vind het ook knap als iemand hem neemt zonder proef rit.
Als ik een motor koop maak ik echt wel een dikke proefrit en test hem op alle manieren die mogelijk zijn met de motor.
Ik denk ook dat mocht de motor stuk gaan als iemand hem heb gekocht dat je echt een dik probleem heb hoor (als je hem geen proefrit heb gegeven).
Als de motor nieuw is bij de dealer mag je indd geen rit maken meestal.
Maar dan weet je dus wel al dat de motor in orde is.
Desnoods maak je een proefrit op een 2e handse van het model wat je wil in de winkel.
 
Laatst bewerkt:
Beste JeKa, Als je een nieuwe motor besteld bij je dealer heb je ook meestal geen proefrit gemaakt toch?

Is ook wel een verschil, een nieuwe motor bij een dealer met garantie

of een motor 2e hands 4 jaar oud, en geen garantie

lijkt mij geen verkoop zonder proefrit
 
Haha , wat een vrijdagmiddag-topic _O- _O- _O- _O-

Kijk, het is een leuke prijs, lees niet erg spectaculair.
Het is een erg mooie fiets met weinig km's , maar geen enkele leuke gadget erop ... dus zover niets bijzonders ...

1500 meer betalen kan bij de dealer ja, maar niet voor een vergelijkbare fiets ... jouw prijs is gewoon de partikuliere prijs !

Oh ja, en geen proefrit maken is niks verkopen , of je het nu leuk vindt of niet.
Ik heb al meerdere motoren gekocht, en verkocht, dus ik ken het vervelende gevoel van iemand op je motor weg zien rijden in de hoop dat ie ooit nog terug komt.
Als je dit niet wilt moet je hem tegen de hoofdprijs bij een motorzaak zetten zodat hun verzekering jouw risico kan dekken ... je moet dan alleen op 1000 euro minder rekenen.

Kom op joh, niet zo kinderachtig :W :W
 
Als er nou iemand gewoon die 7 ruggetjes + Legitimatie neerlegt voor hij wegrijd en desnoods zn auto en papieren komt hij echt wel terug
 
Ik had woensdag een proefrit gemaakt op een erg mooie R1 en het enige wat hij graag van mij bij zich wilde houden waren de sleutels van mijn bijna 20 jaar oude FZR 600. :')
Ik bood hem mijn id kaart nog aan, maar dat was niet nodig.
Er zijn dus ook nog steeds mensen met vertrouwen! Al dan niet terecht tegenwoordig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan