GSX-R 1100 rijders?

sorry dat ik elke keer zo laat bericht geef maar ben int.koekbliksjouf dus doordeweeks bijna nooit thuis.
moet nog ff mail checken maar alvast bedankt gixxer1100
kenners bij mij op de zaak zeggen dat het door de bandespanning komt dat die te laag is ga ik nog ff controleren dan hoor je het wel!
 
Ik begin er zeer zeker niet zelf aan. Heb gewoon te weinig verstand van dat soort zaken. Wil in de toekomst wel proberen om meer zelf te gaan doen om zo de kosten wat te gaan drukken maar dat zeg ik al 7 jaar.
Zal ik alleen eerst iets meer kennis moeten vergaren en een aantal boeken.
Ben best technisch aangelegd maar ik ken mezelf :?
Maar de vering weer op de standaard afstelling zetten lukt me nog wel zogauw ik weet wat het is.
Mijn emailadres is fireblade1974@hotmail.com.
In ieder geval vast bij voorbaat dank.

Mail is onderweg!!! *D *D *D
 
Hello ik heb net voor de winter een gixxer \'92 gekocht en ben er tot nu toe tevreden over. Stuur naar mij gevoel niet echt zwaar ofzo. Ik weet niet wat zoeen voorkuip en zooi weegt maar dat heb er dus niet op zitten ik heb zoeen spiegler kroonplaat met een superbike stuurtje erop. Is ook beter om te wheelien. *D

Ik had hiervoor een Honda CB-1 (licht rijbewijs) en dan is dit een kanon.

Alleen ik heb er andere cab. op zitten Mikuni 36 mm flatslides. Maar als ik rustig rijd en ik wil volgas optrekkken houd ie ff in en dan gooit ie het geweld op straat en knalt ie heel hard door. Weet iemand wat dit probleem kan zijn.

Ik denk iets met sproeiers, maar ik hoorde ook iemand dat de benzine (injectoren) verstopt of vast zitten. Weet iemand hier iets van???

ps. op de foto zie je 750 kappen maar het is een 1100, de oude kappen waren kapot.

Bijlage: Moto.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi fietsje!!! Vooral de voorvork! Heb je er toevallig niet te kleine sproeiers in? Ff navragen, misschien de naalden een standje hoger???
 
Weet iemand misschien de technische specificaties van deze fiets

zoals ze door de fabrikant zijn opgegeven. Ik kan er nl. niets van

op het www vinden.


Eventuele tests e.d. zijn ook welkom.





:} voor de 1100
 
Terug
Bovenaan Onderaan