GSX-R 1100

Volgas

MF'er
12 mrt 2003
34
0
Terhole
ik ben van plan om een gsx-r 1100 te kopen van 89.
is er mischien iemand die weet wat bepaalde gsx-r kwaaltjes zijn, waar ik op zou moeten letten.

is er verder nog iemand die weet of een gixxer 1100 boven de 100km/h nog wheelies maakt op het gas :9~ .

alvast bedankt
 
denk dat die 100km/h wheely niet lukken gezien de vrij grote wielbasis van een 1100. ALs je bijv een 1100 in een 750 frame stop ;) das een ander verhaal.

Kwaaltjes tja geen :D betrouwbare beesten zijn het. Natuurlijk wel even letten op de usual dingen. En natuurlijk even vragen waarneer de kleppen voor het laatste gesteld zijn, volgens hayes (service boek) moet dit om de 8000 km
 
ik ben van plan om een gsx-r 1100 te kopen van 89.
is er mischien iemand die weet wat bepaalde gsx-r kwaaltjes zijn, waar ik op zou moeten letten.

is er verder nog iemand die weet of een gixxer 1100 boven de 100km/h nog wheelies maakt op het gas :9~ .

alvast bedankt

Motorisch zijn ze goed en oer-betrouwbaar. Beetje afhankelijk wat de kilometerstand is en de algemene staat van de motor zou ik wel even de achterschokbreker en de lagers controleren (achterbrug, balhoofd). Vervang eventueel de rubberen remleidingen door stalen.

Wheelyen bij dit model zal moeilijker zijn vanwege inderdaad de wielbasis maar ook de behoorlijke gewichtstoename tov de vorige modellen (G, H, J).
 
eh. tja. wat valt er over een GSXR1100 te melden. niets eigenlijk. betrouwbare vermogenspakhuizen zijn het. de blokken maken vaak flink wat mechanisch geluid en lopen lekker rauw (vooral als je moderne blokken gewend bent). schrik daar dus niet teveel van. volkomen normaal.

oh. misschien overbodig. maar voor iemand die van een 25kw motor afkomt is het misschien iets teveel van het goede? het is nogal een hand vol zo'n fiets.
 
me pa heb er 1 van 89, maarre als jij van een 25kw afkomt (model?) dan is dat echt nog te veel voor jouw hoor. Zeker met je wheely's boven de honderd. maar dat moet volgens mij wel lukken hoor (die wheely's dan) :X

ik zou eerst wat lichters nemen, kwa vermogen maar ook kwa gewicht dat ding weegt 269 kilo ofzo!!!!!!!

Probeer het niet te negatief op te vatten, en nee je vroeg er niet naar :X

Maarre goeie motoren verder hoor!!!

:)
 
dat wheely gedoe kan je wel vergeten aan 100 kilometer, daar is de basis te lang voor en de motor te zwaar, en ietsje te weinig power
misschien met een heel ervaren rijder krijg je hem nog iets in de lucht
wel hele betrouwbare fietsen
succes ermee
 
Lawaai is verschikkelijk ja :D Jezus je hoor alles tikken en rammellen ;) Heeft ook weer wat natuurlijk. Vooral de achterschokbreker zal ik na kijken als ik jouw was. Ik had er immidels al een versleten ;)
 
hey, over dat wheelien, heb ook een off-road waar ik altijd mee wheelie
en mn maat die had een fzr 600 '91 waar ik ook wel eens mee wheelie'de. weet dat de gsx-r en idd, niet normaal bruut zijn. ma das ook de bedoeling van het hele idee })

slim is mischien anders, maarja.

zou hem in de toekomst willen omkatten naar een streetfighter. :}

ga morgen een testrondje rijden, dus dan horen jullie het wel.

groeten
 
hey, over dat wheelien, heb ook een off-road waar ik altijd mee wheelie
en mn maat die had een fzr 600 '91 waar ik ook wel eens mee wheelie'de. weet dat de gsx-r en idd, niet normaal bruut zijn. ma das ook de bedoeling van het hele idee })

slim is mischien anders, maarja.

zou hem in de toekomst willen omkatten naar een streetfighter. :}

ga morgen een testrondje rijden, dus dan horen jullie het wel.

groeten

jah. dat omkatten naar een streetfighter zal wel nodig zijn. met zo'n instelling zul je hem binnen de kortste keren wel kapot rijden :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan