Gsx-R 1100w 1994 (belgisch) yoshimura 4-1

pa10pret66

Rookie
12 mrt 2006
7
0
Rotterdam
Hallo ik verkoop namelijk mijn project motor Gsx-R 1100w 1994 bijna helemaal verchroomd zit ook een verlengde achterbrug bij.

motor heeft altijd binnen gestaan , netjes onderhoud.
alle lagers die er bestaan cua velgens, balhoofd, achterbrug ect ect zijn allemaal nieuw.
Spinternieuw accu. olie, bougie.
Kapen die zijn in origineel staat en zijn niet gebroken.

ik wil graag dit motor voor 2150 verkopen aan gezien ik veel geld hebt besteed om alles nieuwe te kopen en het verchromen van bepaalde onderdelen.

het motor kan ook geruild worden met 2Xmotor Runners, sea doo. enz.

In onderdelen mag ook: blok 1100w met kabelboom (geen krassen) 1150
Frame met belgisch gepolijst met verlengde achterbrug 800
voorvork upside down (lekt geen olie!!!) gepolijst 350
kappenset 300
2 velgen met goede banden 200

Voor vragen stuur maar een email.

motor wordt in onderdelen duurder verkocht, dus compleet com je goed koper uit. alle onderdelen zijn het prijs waard.






 
Laatst bewerkt:
Hallo ik verkoop namelijk mijn project motor Gsx-R 1100w 1994 bijna helemaal verchroomd zit ook een verlengde achterbrug bij.

motor heeft altijd binnen gestaan , netjes onderhoud.
alle lagers die er bestaan cua velgens, balhoofd, achterbrug ect ect zijn allemaal nieuw.
Spinternieuw accu. olie, bougie.
Kapen die zijn in origineel staat en zijn niet gebroken.
ik wil graag dit motor voor 2150 verkopen aan gezien ik veel geld hebt besteed om alles nieuwe te kopen en het verchromen van bepaalde onderdelen.

het motor kan ook geruild worden met 2Xmotor Runners, sea doo. enz.

In onderdelen mag ook: blok 1100w met kabelboom (geen krassen) 1150
Frame met belgisch gepolijst met verlengde achterbrug 800
voorvork upside down (lekt geen olie!!!) gepolijst 350
kappenset 300
2 velgen met goede banden 200

Voor vragen stuur maar een email.

motor wordt in onderdelen duurder verkocht, dus compleet com je goed koper uit. alle onderdelen zijn het prijs waard.

~[[url="http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/09/1228821883-930.jpg"]afbeelding[/forum.nl/forum/download_document/684025/f6ec60b2fc1c6f4e22f3d4ce5a522379]afbeelding]

Spam? of een illegale aktie.
Als je studeert kan je er nog een decennia aan vastplakken :W
 
Zo zo. Die schijfremmen voor kunnen wel een beurtje gebruiken volgens mij...

:X

Welkom op MF trouwens.

Origineel om gelijk te beginnen met een "verkoop topic".
 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat ook niet van die kap, die hangt echt be-lach-e-lijk laag. Zeker een of andere ghanees bezig geweest met een goedkoop vertaalprogramma...
 
Als u geen informatie wilt over de motor dan , graag u reactie voor je zelf houden.

Het is geen spam!!! en nog erger een illegal actie!!!!
 
Het is namelijk zo , die kap zit los omdat ik dit loss hebt gemaakt voor het maken van een foto van het blok!!!

Ik zie dat sommige mensen geen verstand van motors hebben en dan zetten ze wel belachelijk reaties.

waneer je een motor hebt voor sprint dan moet je het voorin verlagen en achterverlengen, zodat u het max van het motor eruit kan halen zonder dat het motor wheely gaat maken dat je secondes verliest.!!!!

Het verlagen van het voor kant dan heb je beter controle over het stuur !
ten tweede GSX_R 1100w blijven lelijk zonder verlaging voorin en achter in verlengen!

iedereen heeft zijn eigensmaak. motor staat heel lang still van daar dat de disk brake zo eruit ziet.

wie denk dat dit niet zo kan rijden wil ik graag met je afspreken en kijken wat jouw motor kan waneer we Bij de start lijn staat.
 
en als je deze uitgebreide uitleg direct bij het openen van topic meegeeft, dan had je deze reacties niet gekregen.

Maar het is nu een stuk duidelijker!

Wanneer je de motor in onderdelen verkoopt, heb ik wel interesse in je voorremschijven. Mits ze niet aan hun minimum zitten.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat van dat Belgisch begrijp ik niet helemaal. Zitten er Belgische papieren bij?
 
en als je deze uitgebreide uitleg direct bij het openen van topic meegeeft, dan had je deze reacties niet gekregen.

Maar het is nu een stuk duidelijker!

Wanneer je de motor in onderdelen verkoopt, heb ik wel interesse in je voorremschijven. Mits ze niet aan hun minimum zitten.

mensen die geen interesse hebben moeten gewoon niet reageren
 
Mijn achterdocht ontstond door het gebruikte emailadres aangezien dit meestal gebruikt wordt bij spam users en nu ik zie dat je reageert, beetje heftig maar denk maar zo, elke reactie in deze advertentie zorgt ervoor dat je motor weer bovenaan staat dus ik zou de toon maar matigen en blij zijn met elke reactie of aandacht of kick voordat de bike in de vergetelheid raakt en niet meer te vinden is voor jou aangezien je een newbee bent op dit forum.

En succes met welke studie je ook doet. Zal wel handarbeid zijn.
Vanavond links of rechts _O- :W *D
 
elke reactie of aandacht of kick voordat de bike in de vergetelheid raakt en niet meer te vinden is voor jou aangezien je een newbee bent op dit forum.

En succes met welke studie je ook doet. Zal wel handarbeid zijn.
Vanavond links of rechts _O- :W *D


jij kan meschien heledag achter di forum zitten en je mening geven over iedereen en hoe wat gedan moet worden en hoe niet , maar dat heb ik geen tijd voor!,

Ik heb het motor hierop geplaats voor mensen die wat aan hebt, en die wat ermee kan doen.

Ik moet helaas door gaan met mijn handarbeid lessen :W
 
elke reactie of aandacht of kick voordat de bike in de vergetelheid raakt en niet meer te vinden is voor jou aangezien je een newbee bent op dit forum.

En succes met welke studie je ook doet. Zal wel handarbeid zijn.
Vanavond links of rechts _O- :W *D


jij kan meschien heledag achter di forum zitten en je mening geven over iedereen en hoe wat gedan moet worden en hoe niet , maar dat heb ik geen tijd voor!,

Ik heb het motor hierop geplaats voor mensen die wat aan hebt, en die wat ermee kan doen.

Ik moet helaas door gaan met mijn handarbeid lessen :W

Bier en chips...check..... :+


Kan beter taallessen volgen,maar dit ter zijde..... :j
 
jij kan meschien heledag achter di forum zitten en je mening geven over iedereen en hoe wat gedan moet worden en hoe niet , maar dat heb ik geen tijd voor!,

Ik heb het motor hierop geplaats voor mensen die wat aan hebt, en die wat ermee kan doen.

Ik moet helaas door gaan met mijn handarbeid lessen :W

sommige zullen er vast wat aan hebben, maar als niet zulke reacties wilt, zet je 'm toch lekker op MP of kapaza.be

en loebas had eerst een andere studie gedaan ipv de richting die je nu volgt
 
Mooie bike, blok ziet er knap uit en los van die remschijf ziet "ie" er niet slecht uit.

Tip van flip: schroef de kap er ff terug op als je je foto-tje hebt gemaakt. Zie dat je maat op de achtergrond toch wat gereedschap bij de hand heeft.

Succes met de verkoop
 
Terug
Bovenaan Onderaan