GSX-R 400 of 600??

Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje:
Ik heb eraan om de Gsx-r 400, of de 600 te kopen.(Aangezien ik 18 ben 25kw.)
Er is me hier verteld om de Gsx-r 600 te kopen....wat ik ook eigenlijk het liefst wil. Alleen is er 1 probleem: De pleuro's '( !
Ik heb op verschillende vraag / aanbod sites gekeken om de prijzen te vergelijken. De Gsx-r 600 zit maar iets boven de 400, maar als ik hem terug laat zetten, gaat me dat (denk ik) klauwen vol met geld kosten
Is de 600 niet veel duurder om naar 25 kw omgezet te worden?
 
ik zou een "echte" beginners motor kopen.
zo'n gsx-r is veel duurder in onderhoud en verzekering.
en dat valt behoorlijk tegen met je 18 jaar.
 
Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje:
Ik heb eraan om de Gsx-r 400, of de 600 te kopen.(Aangezien ik 18 ben 25kw.)
Er is me hier verteld om de Gsx-r 600 te kopen....wat ik ook eigenlijk het liefst wil. Alleen is er 1 probleem: De pleuro's '( !
Ik heb op verschillende vraag / aanbod sites gekeken om de prijzen te vergelijken. De Gsx-r 600 zit maar iets boven de 400, maar als ik hem terug laat zetten, gaat me dat (denk ik) klauwen vol met geld kosten
Is de 600 niet veel duurder om naar 25 kw omgezet te worden?

Koop dan een duitse versie die reeds terug gezet is op 25Kw. Als je 2 jaren dan om zijn hoef je alleen maar de spullen te regelen om weer op vol vermogen uit te komen.
Anders kan je ook nog kijken naar een aangeboden 25Kw setje in Duitsland.
Zowieso zijn de motoren daar goedkoper. Geldt ook voor Belgie
 
Een motor uit Duitsland mag niet qua vermogen aangepast worden. Importeer je een Gixxer 600 als 25kw dan kan je haar op papier niet meer naar vol vermogen brengen. Anders om gaat dit ook niet. Natuurlijk gaat dit wel met een Ned. fiets. Leuke regeling van de RDW he?
 
Een motor uit Duitsland mag niet qua vermogen aangepast worden. Importeer je een Gixxer 600 als 25kw dan kan je haar op papier niet meer naar vol vermogen brengen. Anders om gaat dit ook niet. Natuurlijk gaat dit wel met een Ned. fiets. Leuke regeling van de RDW he?

De RDW moet zeker weer geld verdienen :(

Ik vind het een hufterstreek, maarja dat wisten we al van de RDW.. |(
 
Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje:
Ik heb eraan om de Gsx-r 400, of de 600 te kopen.(Aangezien ik 18 ben 25kw.)
Er is me hier verteld om de Gsx-r 600 te kopen....wat ik ook eigenlijk het liefst wil. Alleen is er 1 probleem: De pleuro's '( !
Ik heb op verschillende vraag / aanbod sites gekeken om de prijzen te vergelijken. De Gsx-r 600 zit maar iets boven de 400, maar als ik hem terug laat zetten, gaat me dat (denk ik) klauwen vol met geld kosten
Is de 600 niet veel duurder om naar 25 kw omgezet te worden?

Welke je ook koopt ze moet toch afgevoerd worden. Dus ook als je de 400 koopt. En of je de 600 nu laat afvoeren of de 400 de kosten zullen toch hetzelfde zijn.
Dus laat je keus niet hiervan af hangen. Succes met de keuze!!
 
Terugbrengen naar vol vermogen stelt weinig voor; in elk inlaatrubber zit een plastic ring welke je met een schroevendraaier kunt verwijderen, dat is echt alles ! Wel zou ik de motor altijd opnieuw laten afstellen op een vermogensbank.

Tip: wanneer je -eindelijk- met vol vermogen mag rijden, geef dan schriftelijk!aan je verzekering door dat je motor het volle vermogen heeft: je bent dan gewoon verzekerd.

We hebben momenteel een GSX-R 600 Srad staan met 25KW; www.vfroem.nl
 
Ik wou net zeggen, wat boeit het nou of er op papier staat dat hij volvermogen is!?! Zolang je verzekering het maar weet als de tijd rijp is. Dus als het jou uitkomt, gewoon een "buitenlander" kopen die al 25kW is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan