GSX-R 600 1997 36.000km - prijsverlaging - 2.350 €

Tombo

Die hard MF'er
21 aug 2002
578
0
Deurne (Antwerpen)
2.200 € - Suzuki SRAD GSX-R 600 1997 36.000km - 2.200 €

recentelijk nieuwe kettingset & nog goede banden

in goede staat

regio: Noord-Antwerpen (Stabroek) => gelegen op 10min. rijden van Bergen-op-zoom

voor meer info: vleminckxtom@hotmail.com

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ben ik dan zo'n mietje? :-)

Nou... als ik foto 3 zo eens bekijk: zulke schaamranden heb ik nog nooit gezien :+ .

Echt schitterende sportfiets trouwens, ben je zo kwijt voor die prijs denk ik.
 
bjornpanhuis schreef op 28 februari 2008 @ 19:17~[/message]:
Waarom doe je hem weg, kan ik mijn gs500e erop inruilen?

Omdat ik een naked in de plaats wil, moto was bedoeld voor mijn vriendin, maar die wil er niet mee rijden. Ik heb ook nog een fireblade & om 2 supersports in de garage te hebben, vind ik nogal stom.

Heb hem vrij goedkoop kunnen kopen & daarom kan ik hem ook terug goedkoop aanbieden.


ps: niet inruilen tegen GS500E...eventueel 1000cc naked genre bandit...sv...firestorm...tl
 
Laatst bewerkt:
Staat ie op nederlands kenteken? en zo nee wat kost dat?

Omdat ik een naked in de plaats wil, moto was bedoeld voor mijn vriendin, maar die wil er niet mee rijden. Ik heb ook nog een fireblade & om 2 supersports in de garage te hebben, vind ik nogal stom.

Heb hem vrij goedkoop kunnen kopen & daarom kan ik hem ook terug goedkoop aanbieden.


ps: niet inruilen tegen GS500E...eventueel 1000cc naked genre bandit...sv...firestorm...tl
 
op de uitlaat staan er krassen, maar verwaarloosbaar (zie foto's) voor de rest geen beschadigingen, krassen, blutsen....wel altijd onthouden dat de moto geen 2 jaar oud is.

onderhoud is ondertussen even geleden (staat ongeveer een jaar stil buiten 2 ritjes van een 100-tal km) nieuwe olie & oliefilter zijn dus nodig

voor de rest propere moto voor weinig geld....ik wil eventueel zelfs nog een beetje zakken in de prijs
 
Jeetje waarom zo goedkoop verkopen?

Zal bijna denken dat er iets aan mankeert...

Heb mijn 6 maanden geleden verkocht voor 3700 euro!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan