Gsx-r 600 1998 vacuum slang luchtfilter naar benzinepomp

Baby Ninja

Rookie
13 mrt 2011
12
0
Gelderland
Hallo,

Ik ben sinds kort eigenaar van een srad 600. Ik vond het volgende filmpje op YouTube...


Toen ik dit ging checken op mijn motor zag ik dat dat trechtervormige slangetje was afgebroken en de rest van de slang gewoon op het motorblok lag. Helaas kan ik dit onderdeel niet bestellen omdat het niet meer verkocht wordt.

Ik heb nu het trechtervormige deel zo ingekort dat het dunne rechte slangetje er precies in past en toen met tape de verbinding en het uitgedroogde trechtervormige deel afgeplakt.

Ik merk geen verschil en moet ook zeggen dat hij niet echt slecht loopt maar ik mis wel power in de middenhoge toeren vergeleken met m'n vorige motor. (Fzr 600) . Die knalde vanaf de 6500 toeren als een malle... bij de srad is het in het middengebied geen verschil tussen half gas of vol gas en ik denk dat dat hiermee te maken heeft.

Ik las ergens dat het vacuüm benzine regelaar ding snel kapot gaat op dit type motor en dat het ook omzeild/uitgeschakeld kan staan...

Wie kan mij hier iets meer over vertellen want ik zou toch graag het maximale vermogen in het hele toeren bereik hebben...

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan