GSX R 600 checke

HetIsMij

MF veteraan
16 sep 2002
1.086
0
Vleuten
Ich habe eine Frage (vast oefenen ;) ):

Ik ga aanstaande zaterdag naar duitsland toe om te kijken of de GSX R in het echt net zo mooi is als op de plaatjes

full


Hij is uit juni '99 en heeft 11500 km gelopen. Mijn vraag is, wat zijn nou echt de punten waar ik op moet letten (bij dit model), en heb ik nu wel of niet de CVO nodig (in duderuud's post staat vanaf 6-99...maar is dat dus juni meegerekend of valt die er net buiten), en wat is CVO in het duits? :?

Alvast bedankt
 
Ich habe eine Frage (vast oefenen ;) ):

Ik ga aanstaande zaterdag naar duitsland toe om te kijken of de GSX R in het echt net zo mooi is als op de plaatjes

(Afbeelding)

Hij is uit juni '99 en heeft 11500 km gelopen. Mijn vraag is, wat zijn nou echt de punten waar ik op moet letten (bij dit model), en heb ik nu wel of niet de CVO nodig (in duderuud's post staat vanaf 6-99...maar is dat dus juni meegerekend of valt die er net buiten), en wat is CVO in het duits? :?

Alvast bedankt


is vanaf 17 juni 1999,
maar let ff op het typeplaatje, als daar een E-keurmerk op staat heb je een CVO nodig. maar dan moet de eigenaar het ook hebben gekregen bij de aankoop. dus als er een keurmerk op zit en hij heb geen CVO gaat je dat 175 euro ex btw kosten om een nieuwe aan te vragen.
succes!
 
Kijk goed na of het geen 100pk versie is! Staat waarschijnlijk ook op zn kentekenbewijs of op het fahrzeugbrief.
 
Goed opletten of de km-stand overeenkomt met de uiterlijke staat van de motor - kijk bijv. naar de dikte van de schijfremmen, de staat van ketting/tandwielen, slijtplekken op handvatten e.d. Het is lastig te geloven dat een motor weinig heeft bgelopen als net genoemde punten negatief bevonden worden.

11.500 km is vrij weinig, als de motor niet voor woon-werk is gebruikt en netjes binnen heeft gestaan moet ie er als nieuw bij staan. Mochten er echt uiterlijke minpunten aan zitten (geoxideerde boutjes e.d., veel fijne krassen op tank, steenslag op kuipwerk) dan kan de werkelijke km-stand wel eens anders zijn dan de genoemde.

Let goed op glijschade: clip-ons recht?, krassen op uitlaat? Moer van achteras beschadigd?

Suc6
 
Mooi is ie wel, schoon alleen niet...check die velgen...Volgens mij proberen ze schade te maskeren! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan