GSX-R 600 K4 bold-on demper bracket?

18 aug 2005
2
0
Zuid Holland
Ik ben op zoek naar een andere dempersteun (bracket) voor mijn suzuki gsx-r 600 k4 in combinatie met mijn Laser Hotcam (bold-on) demper. Het is de bedoeling dat de voetsteunen voor de achterpassagier weg gaan; en er alleen een bracket zit, zodat mijn demper steiler staat! Een voorbeeld van hoe ik het graag zou zien is --- GSX-R's --- bracket. (GSX-R's wat voor bracket heb jij? Waar heb je hem gekocht? en de prijs?)

Bedankt vast!

GE-ES-IKS-R 600

 
Ik heb een two brothers uitlaatsteun te koop lijkt veel op dat plaatje van hierboven voor 35 euri's mag je hem op komen halen, komt van m'n gix 750 k4 heb nu full systeem yoshi dus overbodig. Ik hoor het wel als je intresse heb.
 
;)
full
 
full


dit is de duidelijkste foto die ik heb...

hij is van bos racing

edit:
ik heb de motor 2e hands gekocht, dus weet niet hoe je aan die beugel zou kunnen komen, maar misschien bos een e-mailtje sturen met deze foto
 
GSX-R's, bedankt ik heb een mailtje gestuurd naar Bos!

Ik heb uit mijn demper nog niet zulke steekvlammen zien komen, heb jij hem laten afstellen met of zonder powercommander? En de cijfers?
 
GSX-R's, bedankt ik heb een mailtje gestuurd naar Bos!

Ik heb uit mijn demper nog niet zulke steekvlammen zien komen, heb jij hem laten afstellen met of zonder powercommander? En de cijfers?

Hij is voordat ik hem kreeg afgesteld bij Hoegee, met of zonder power commander weet ik niet... (die zit er nu ook niet op ofzo...)

maar ik heb m alleen op de testbank gehad, want ik wist het vermogen niet... hij heeft nu met deze laser hotcam 108 pk (DIN) op het achterwiel... (dat was zonder db killer)

de decibel killer heeft bij mij ongeveer een verlies van 2,5 a 3 pk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan