GSX-R 600 K4 "kontje" zwart/oranje

botpeople

MF'er
19 mei 2008
79
0
Hierbij bied ik een beschadigde (kont) achterkant van de GSX-R 600 K4 aan. Ik heb hiermee een glijer mee gemaakt |( , en heb zelf een nieuwe aangeschaft.

Er zitten geen breuken, barsten(jes) in. Op het geschaafde na, is deze geheel netjes, zonder krassen.

Deze kap is na schuren en eventueel plamuren, goed te gebruiken voor een streetfighter project, of misschien voor iemand die op het circuit rijd die het niet zoveel boeit hoe het eruit ziet.

Zie foto's voor de beschadiging. De glijschade zit alleen op de linkerkant.

Wat ik er voor wil hebben, of voor kan vragen :? geen idee. Bied dus gewoon :Y , en ik hoop dat we er dan uit komen.
full
full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Hee ik heb precies dezelfde, alleen dan aan de rechterkant wat schaafplekjes :P
En dacht hier een nieuwe gevonden te hebben, maar helaas!
 
Ha, sorry. Ja ach, ik dacht probeer het hier even. Lukt dit nu niet, dan gooi ik hem gewoon weg.

Zonde he, vind je niet?
 
Op je giegel gaan is altijd zonde :P
Had je veel schade?
Plus het geld dat het kost..maar mocht je het kontje echt weggooien, wil ik hem wel tegen betaling van de onkosten.
Mijn motor wordt overgespoten binnenkort, en een kontje meer of minder maakt dan niet uit.
Kan ik er eentje speciaal bestickeren!
 
Ik wil 'm graag van je overnemen, maar heb je 't kapje wat er bovenop zit er ook nog bij?
 
Nee sorry "blunt". Het kapje heb ik er niet bij, maar gisteren heb ik hem wel op markplaats gespot.
Zie Hier.

Wat heb je in gedachten om ervoor te geven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan