GSX R-600 K4 Weinig KM's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Majasty

MF'er
18 jun 2007
228
0
GSXR-600 K4


VERKOCHT



- 13.000 km's
- Keurig onderhouden (Boekjes aanwezig)
- Yoshimura Carbon demper (Geluid=TOP!)
- Achterlicht LED met geintegereerde pinkers
- Kentekenplaat houder met het R logo
- Rode wheelstriping
- Buddyseat cover (seat natuurlijk aanwezig)

Reden verkoop:

Chronisch gebrek aan zelfbeheersing :+

Vraagprijs € 7.500,-

Niet de goedkoopste, wel heel compleet, pingelen kan altijd he 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik vond zo'n traanplaat wel leuk als schutting *D

Goed gezien!

O ja, 1500 km's geleden reed deze fiets nog op de vorige achterband..
 
Je woont zeker aan de andere kant van nederland ten opzichte van omgeving den haag? :P
Oja, en dan zit ik nog met een Z750 uit 2004, mét 25kw...als je dat niet kan beheersen!?! ;)
 
Mwoah, stukkie naar het noorden...

Ik kom m brengen naar je hoor als t moet :) Mooie fiets Z750! Heb ik ook nog op proefgereden voor ik de gixxer.. Maar 25 KW is wel een beetje.. weinig van het goede O-)

En... de boete die vandaag binnenkwam, helaas niet de gene waar ik op wachtte E 65,- -O-
 
Mooie motor man! mooi prijsje E 7.750...tis dat ik nog licht rijbewijs heb anders had ik het zeker overwogen ;)

al enig idee wat je ervoor terug wilt kopen?
 
Nee, helaas, zolang ik er nog mee speel kan ik nog geen afscheid nemen van het geluid... })
 
Dat zal wel, ben eigenlijk wel opzoek naar zo'n pijp Op een suzuki hoort natuurlijk een Yoshi!!
Suc6 met de verkoop!!

Gr Jan
 
Wat voor fazer heb je? Moet niet zo heel moeilijk kwijt te raken zijn toch? Ik dacht dat het wel een populaire fiets was...

In ieder geval, hij staat er nog ;)
 
Mooie bike :9~ . Ben naar zoiets op zoek, maar de prijs is voor mij helaas wat aan de hoge kant. Hangt dus een beetje af van de mate van pingelen wat mogelijk is }) . Stuur je mailadres even naar me toe.

Groeten Michel
 
En als volgt:

majastyii apestaartje hotmail punt com

Wellicht komen we er wel uit!
 
Super gave fiets! Jammer dat ik nog aan het lessen ben en daar mijn geld nog even voor nodig heb...
 
Super gave fiets! Jammer dat ik nog aan het lessen ben en daar mijn geld nog even voor nodig heb...
Anders rijd je toch een tijdje zonder rijbewijs rond? Scheelt meteen in lessen :+

Als je klaar bent hoor ik t wel?
 
Zo lang wil jij denk ik wachten met de verkoop ;) Ik begin zaterdag pas aan mij 2de les....


Nou ja, hangt er een beetje van af hoe snel je gaat *D

Je wilt m niet alvast in je schuur zetten? Doe een goed bod en wie weet!

Majasty reed al 2 maanden rond voor z.n examen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan