Gsx-r 600 K5

Status
Niet open voor verdere reacties.

riksz

Die hard MF'er
5 jun 2007
566
22
Noordwijkerhout
Te koop wegens stoppen circuitrijden zeer goed onderhouden en mooie Gsxr-600 K5

Ik heb de motor 3 jaar in mijn bezit en is uitsluitend gebruikt voor 5/6 dagen vrij rijden per jaar.
De motor is super betrouwbaar, heb er nooit problemen mee gehad.

Verder zit alles er op en aan, de motor heeft 112 achterwiel pk’s en is afgesteld bij Lukens Tuning Service. In het voorjaar is de voorvering en achtervering geserviced door Andre Stamsnijder van SO –Products.
De banden (sc2’s) op de Gixxer zijn 2 dagen oud.

Specificaties:

-Powercommander 3
-quickshifter
-WP achterschokbreker en aangepaste WP voorvering
-Trw wave schijven
-remschakelset
-stalen remleidingen
-Domino snelgas
-valblokken
-Bos uitlaat met db killer
-stompgrips
-rondom carbon bescherming voor de deksels
-puig kettingkast
-explosafe in de tank
-transponderhouder
-extra kuip en Bos uitlaat, allebei niet de mooiste, wel bruikbaar
-extra set wielen met goede schijven er regenbanden

De prijs voor dit moois is 4200 euro. Graag Pm voor verdere informatie

ps voorlopig worden er geen onderdelen los verkocht

full
 
Te koop wegens stoppen circuitrijden zeer goed onderhouden en mooie Gsxr-600 K5

Ik heb de motor 3 jaar in mijn bezit en is uitsluitend gebruikt voor 5/6 dagen vrij rijden per jaar.
De motor is super betrouwbaar, heb er nooit problemen mee gehad.

Verder zit alles er op en aan, de motor heeft 112 achterwiel pk’s en is afgesteld bij Lukens Tuning Service. In het voorjaar is de voorvering en achtervering geserviced door Andre Stamsnijder van SO –Products.
De banden (sc2’s) op de Gixxer zijn 2 dagen oud.

Specificaties:

-Powercommander 3
-quickshifter
-WP achterschokbreker en aangepaste WP voorvering
-Trw wave schijven
-remschakelset
-stalen remleidingen
-Domino snelgas
-valblokken
-Bos uitlaat met db killer
-stompgrips
-rondom carbon bescherming voor de deksels
-puig kettingkast
-explosafe in de tank
-transponderhouder
-extra kuip en Bos uitlaat, allebei niet de mooiste, wel bruikbaar
-extra set wielen met goede schijven er regenbanden

De prijs voor dit moois is 4200 euro. Graag Pm voor verdere informatie

ps voorlopig worden er geen onderdelen los verkocht

[afbeelding]
foto 2
full
 
Hoi Riksz,
Motor ziet er erg goed uit. Lijkt erg op mijn oude motor.
Wie was de vorige eigenaar van deze gixxer?
Hallo Thijs, dat moet jij dan zijn geweest :Y

Ik heb echt super veel plezier gehad op deze motor, stuurt super en is supersnel. Mede door het koppel is de motor niet zenuwachtig en makkelijk te rijden. Heb er helaas maar 2.01 op kunnen rijden op Assen maar dat ligt zeker niet aan de fiets maar aan mijn "talent"

Rij je nog steeds/alweer?
 
niet bekend, maar motor is alleen gebruikt voor circuitdagen, is altijd door Thijs met liefde behandeld en door ons(mijn maat Arnoud en ik) ook. Ieder voorjaar is de boel uit elkaar geweest om alles te checken daarna uiteraard alle vloeistoffen vervest (Castrol volsyntheet olie) , oliefilter, bougies etc.

De km stand kan dus nooit erg veel zijn
 
Hoi Riksz,

Super leuk om te lezen dat jij er ook veel plezier mee hebt gehad. ;) Ik heb er ook altijd lekker op kunnen rijden. Ik rijd nog steeds niet, ben nog steeds erg druk met het sleutelen in het ONK.
Ben wel van plan om deze zomer weer een keer een circuitdag te gaan rijden.
Voor de mensen die lekker willen rijden en geen gezeur met een motor willen hebben is dit echt een goede motor! :]
 
Hoi Riksz,

Super leuk om te lezen dat jij er ook veel plezier mee hebt gehad. ;) Ik heb er ook altijd lekker op kunnen rijden. Ik rijd nog steeds niet, ben nog steeds erg druk met het sleutelen in het ONK.
Ben wel van plan om deze zomer weer een keer een circuitdag te gaan rijden.
Voor de mensen die lekker willen rijden en geen gezeur met een motor willen hebben is dit echt een goede motor! :]
:) Het is een een heerlijk rijdende motor, vooral door de volledig instelbare Wp vering!
Bij welk team ben je nu aan het sleutelen? Leuk dat je binnenkort weer een dagje wilt gaan racen, ik weet nog een goede fiets voor je :+

Pm me even je mail adres, kan ik misschien een keer komen kijken bij je bij een Onk wedstrijd.
 
Waar heb je de ophang beugel voor de uitlaat gekocht?
geen idee, zat er al op.

Er heeft zich een gegadigde gemeld voor de extra set wielen met schijven en regenbanden, daarom is evt de motor ook te koop zonder de extra set wielen als de koper ze niet wil hebben. Dan is de prijs 3700.
 
geen idee, zat er al op.

Er heeft zich een gegadigde gemeld voor de extra set wielen met schijven en regenbanden, daarom is evt de motor ook te koop zonder de extra set wielen als de koper ze niet wil hebben. Dan is de prijs 3700.
nog 2 foto's :9
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan