GSX-R 600 K7 25kw to full power

sp00k

Rookie
22 aug 2008
6
0
hey ik ben een gelukkige eigenaar van een gsx-r 600 k7 op 25kw nu zou ik deze graag op vol vermogen zetten en zou dit graag zelf doen of toch proberen...

heeft iemand dit al gedaan? foto's gemaakt van hoe en wat? en ja ik denk ook wel dat de begrenzing van mijn k7 niet echt goed is aangezien ik op het forum gelezen heb dat die dan max een 160 zou gegaan hebben en ik heb er al 270 mee gehaald...

alvast bedankt voor de hulp ^^
 
heb ik altyd al gehad ik heb de moto vorig jaar nieuw gekocht met 25kw papieren eerste 1000km onder de 8000rpm gebleven en zo ging hij al 160 dus eigenlijk moet ik niets meer doen voor onbegrensd te zijn...

ik heb een vriend met een gsxr 750 en hij zegt wel dat bij het optrekken in 2e bijv. van 2000rpm tot 8000 rpm dat ie zeker omhoog moet trekken en dat doet hij dus wel degelijk niet.. ?
 
heb ik altyd al gehad ik heb de moto vorig jaar nieuw gekocht met 25kw papieren eerste 1000km onder de 8000rpm gebleven en zo ging hij al 160 dus eigenlijk moet ik niets meer doen voor onbegrensd te zijn...

ik heb een vriend met een gsxr 750 en hij zegt wel dat bij het optrekken in 2e bijv. van 2000rpm tot 8000 rpm dat ie zeker omhoog moet trekken en dat doet hij dus wel degelijk niet.. ?

het zou kunnen zijn dat je er een 100pk module in hebt zitten een maat van me had die ook eerst gekregen op zijn 25kw k8 :P nu toch maar omgewisseld :P
 
Nouja als hij met 100pk 270km p.u. rijdt moet je eens voorstellen hoe hard hij gaat met 25pk's meer. Worden die tellers nou steeds slechter of :?

Zelf denk ik dat je vriend bedoelt dat je een wheelie maakt icm de koppeling. Zoniet sinds wanneer staan 4cil. bekent om de trekkracht onderin ?

Ga anders even naar de echte dealert, die kan je meer vertellen ;)
 
Nouja als hij met 100pk 270km p.u. rijdt moet je eens voorstellen hoe hard hij gaat met 25pk's meer. Worden die tellers nou steeds slechter of :?

Zelf denk ik dat je vriend bedoelt dat je een wheelie maakt icm de koppeling. Zoniet sinds wanneer staan 4cil. bekent om de trekkracht onderin ?

Ga anders even naar de echte dealert, die kan je meer vertellen ;)

hmm ja was men eerste gedacht om naar de dealer te gaan maar die is sinds 15 augustus tot 31 augustus gesloten :/ zelf prullen dan maar :p
 
Dat is lastig -O-

Hier wat filmpjes over "How to Wheelie"


nu op zich de wheelies intereseren me zo niet meteen hou men eigendom liever heel zolang hij niet volledig is afbetaald... vroeg me gewoon af hoe kan ik nakijken of verwijderen van de 25kw begrenzing of eventueel die module dat er opgenoemd werd...

greetz ^^
 
sorry maar vindt het een raar verhaal. 25kw en toch 270 km/uur op de teller. Vol vermogen haalt hij dat zeker maar met minder vermogen echt niet.
En idd ga eens langs een motorzaak hoeft niet eens een dealer te zijn. Zei kunnen je vast het e.e.a. uitleggen hoe het zit met terug tunen en visa versa.
 
ik heb een vriend met een gsxr 750 en hij zegt wel dat bij het optrekken in 2e bijv. van 2000rpm tot 8000 rpm dat ie zeker omhoog moet trekken en dat doet hij dus wel degelijk niet.. ?

Standaard zal de 600 zonder begrenzer dat zeker niet doen...Misschien
in zn eerste versnelling...
Doet de 750 ook niet...misschien met bruut koppelingmisbruik...maar dan wel
boven de 8000rpm...
 
Laatst bewerkt:
hahaha, is een 1100 ook goed :P
We hebben het hier over een 600cc, achja het is ook allemaal verwarrend he met zoveel topics ;) _O-

600 2cil blinkt ook niet uit in koppel...
Je zei 4 cil---zo te lezen dacht ik dat je 4 cill in het algemeen bedoelde...

stond 1000+ ...valt 1100 ook onder...

En idd...veel topics... :X

Grtzz...
 
Laatst bewerkt:
600 2cil blinkt ook niet uit in koppel...
Je zei 4 cil---zo te lezen dacht ik dat je 4 cill in het algemeen bedoelde...

stond 1000+ ...valt 1100 ook onder...

En idd...veel topics... :X

Grtzz...


Ik ben ook 4cil. fan ;)
Heerlijk geluidje :Y :Y :Y

Hey sp00k laat het ons maar weten als je meer weet he ;)
Ik zet 1 euro op dat je motor niet begrenst is 8-)
 
sorry maar vindt het een raar verhaal. 25kw en toch 270 km/uur op de teller. Vol vermogen haalt hij dat zeker maar met minder vermogen echt niet.
En idd ga eens langs een motorzaak hoeft niet eens een dealer te zijn. Zei kunnen je vast het e.e.a. uitleggen hoe het zit met terug tunen en visa versa.
Op de teller misschien maar echte kilometers kun je echt vergeten. -O-
 
Jouw model GSXR heeft injectie en wanneer zon motor op 25kw begrenst is dan is dat via een andere ECU (boordcomputer). Wanneer jij zegt dat de motor al zijn toeren maakt (dus je kan hem tot het rode gebeid doortrekken) dan staat deze niet op 25kw.

Verder heeft die "vriend" het mis wanneer je denkt dat een gsxr puur op het gas in zijn 2de versnelling omhoog komt. Wanneer jij zegt dat je er 270km/h mee hebt gereden dan weet ik wel zeker dat deze motorfiets op volvermogen staat en niet op 25kw.
 
ik heb eigenlijk altyd gedacht dat de begrenzing op trekkracht lag gisteren nog naar de ardennen geweest en met terugkomen op de autosnelweg alles open getrokken tot het uiterste en kwam rond de 16k toeren aan een 290km/h
dus conclusie is denk ik dat jullie gelijk hebben en dat ik meer vermogen zal moeten kweken via powercommander ofzo?
 
ik heb eigenlijk altyd gedacht dat de begrenzing op trekkracht lag gisteren nog naar de ardennen geweest en met terugkomen op de autosnelweg alles open getrokken tot het uiterste en kwam rond de 16k toeren aan een 290km/h
dus conclusie is denk ik dat jullie gelijk hebben en dat ik meer vermogen zal moeten kweken via powercommander ofzo?
Toe maar, nog eens 20 km harder *O*
Is het niet per ongeluk een GSXR1000? :X
Begrenzing op trekkracht? Dan zou het dus geen 25 kW maar 25 Nm moeten zijn _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan