GSX R 600 racer te koop

Some Racing

Rookie
1 jul 2004
9
0
Zwijndrecht
Some Racing biedt te koop aan haar Suzuki GSX R 600 K3.
Motorfiets is van 2003 en bereden in de Juniorstock klasse door Lennart van Houwelingen .
Vrijdag 2 juli aanstaande is de motor te zien op het circuit van Assen .
De motor is raceklaar en technisch onderhouden door Marc Hoegee.
Heeft u interesse neem dan op het circuit even contact met ons op of stuur een e-mail naar info@some-racing.com dan nemen wecontact met je op.
Hans Goethart Some Racing

Prijs? Foto? Specificaties?

De bedoeling van een forum is juist niet dat je alles per mail moet afhandelen. O-)

Succes met de verkoop. :)

Je hebt gelijk, komt ie ,
Prijs € 5750,00 , motor verkeerd in nieuwstaat en is bereden tijdens de knmv cup races.Voorzien van racekuip wp voorveren , in de kleur fluor oranje , en voorzien van de nodige pk´s door firma Hoegee op de foto staat ie nog in de oude kleur,beste tijd Assen 1.29,2 en Zandvoort grote circuit 2,01,00

Bijlage: 517E3110.JPG

Mooi ding!!

full

Je hebt gelijk, komt ie ,
Prijs € 5750,00 , motor verkeerd in nieuwstaat en is bereden tijdens de knmv cup races.Voorzien van racekuip wp voorveren , in de kleur fluor oranje , en voorzien van de nodige pk´s door firma Hoegee op de foto staat ie nog in de oude kleur,beste tijd Assen 1.29,2 en Zandvoort grote circuit 2,01,00

nodige PK's ????

junior stock is toch std vermogen ???

Geblueprint zeker...

Mooie fiets, helaas heb ik het geld ff niet, anders had ik wel interesse gehad! Succes.

[offtopic]

Some Racing, waar heb jij je donkere vizier voor je Bieffe vandaan?? Ik vernam van de importeur dat die er voor de GPR/GPX niet bestaan :?

Beste SpeedyJay,

Ik zal het ff voor je vragen aan onze coureur , wijn worden door DC import gesponsord en volgens mij heeft ie het vizier geleverd, je hoort van me , groetjes Hans

Terug
Bovenaan Onderaan