GSX-R 600 ?

Racesmurf

Banned User
5 jan 2003
1.637
0
durpje int zuiden
Hoi Allemaal!

Ik ben van plan om een suuz gzx-r 600w te kopen van \'93. Ziet er erg goed uit :9~ en ik vind de zitpositie goed. Een proefrit ga ik as zaterdag maken (bibber). Heeft iemand ervaring met een fiets als deze en/of weet hij/zij kenmerkende gebreken van deze fiets ?

Groetjes, Jasper
 
Hoi Allemaal!

Ik ben van plan om een suuz gzx-r 600w te kopen van \'93. Ziet er erg goed uit :9~ en ik vind de zitpositie goed. Een proefrit ga ik as zaterdag maken (bibber). Heeft iemand ervaring met een fiets als deze en/of weet hij/zij kenmerkende gebreken van deze fiets ?

Groetjes, Jasper
Van de 750 weet ik dat de zuigers snel versleten waren misschien ook op de 600 :?
 
Hoi Allemaal!

Ik ben van plan om een suuz gzx-r 600w te kopen van \'93. Ziet er erg goed uit :9~ en ik vind de zitpositie goed. Een proefrit ga ik as zaterdag maken (bibber). Heeft iemand ervaring met een fiets als deze en/of weet hij/zij kenmerkende gebreken van deze fiets ?

Groetjes, Jasper

wat gaat ie nog kosten?
 
I know, in belgie ist allemaal iets goedkoper..... Maar met invoeren erbij ist nog steeds veel goedkoper dan hier. Ik wil alleen geen kawa... vind ze niet zo mooi, maar smaken verschillen natuurlijk.
 
:( :( :( :( :(

draai dat mes nog maar eens rond,

eigenlijk :) hij wordt jonger en jonger want hij is nog niet ingeschreven :P
 
I know, in belgie ist allemaal iets goedkoper..... Maar met invoeren erbij ist nog steeds veel goedkoper dan hier. Ik wil alleen geen kawa... vind ze niet zo mooi, maar smaken verschillen natuurlijk.

Ik denk toch dat je beter nog eens gaat rondkijken, zelfs voor Nederlandse normen vind ik het veel geld voor een motor van 10 jaar oud.
 
Ik wil alleen geen kawa... vind ze niet zo mooi,

kijk eens hoe ze met haar kontje staat te draaien :z

full
 
Als je echt interesse in die fiets heb zou ik hem ff weg laten zetten en nog geen proefrit maken. Er liggen bergen pekel op straat. Dat wil je je \'eigen\' fiets toch niet aandoen?
 
Hoi! Ik ga zaterdag rijden hoor! Heb een babbeltje met de beste man gemaakt en de motor mag weg voor 3500 euro. Dat komt omdat ik geen inruil heb, ik verkoop mn 400tje zo. Krijg dus best flinke korting. En 3 maanden volle garantie dus dan valt de prijs (voor NL) wel mee. Nu alleen hopwen dat hij ook 100% rijd.

Jasper

proefrit is vandaag al gemaakt, vond t niet goed genoeg :(
 
Laatst bewerkt:
Wat een rare wereld....... :) Ik vond kawa\'s altijd wat minder mooi, heb ik er vandaag toch een gekocht ! :9 Vond deze wél mooi en na de proefrit was ik verkocht. Dat gáááááát :9~ Het is een zx9r uit 1994, en voor minder geld dan die suuz 600. Post binnenkort wel ff fototje .

groetjes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan