Gsx-r 750 carburateurs

Peet3kabo

MF veteraan
3 jun 2007
2.056
4
Menaldum
Is er hier toevallig iemand die een setje Gsx-r 750 carburateurs over heeft en wel aan mij wil slijten.
Ik denk zo van de jaartallen '90 tot '95.
Geef maar een brul.
 
Is er hier toevallig iemand die een setje Gsx-r 750 carburateurs over heeft en wel aan mij wil slijten.
Ik denk zo van de jaartallen '90 tot '95.
Geef maar een brul.


BRUL ,

voor welk bouwjaar gsxr ben je ze nodig ???

oliegekoeld ??
watergekoeld ??


geef maar een brul ;)
 
Ik zal de spacing vanavond eens meten, ik dacht zelf ook aan 36mm.
Denk dat 38 origineel een beetje overkill is.
 
Wat ik zo bij die van mij gemeten heb is:

80-100-80

Ik weet niet in hoever dit mag afwijken, ivm rubbers verdraaien of zo.
De spacing van de carbs is niet aan te passen denk?

Ik heb ook even een pm naar de eigenaar van de motor op de foto hierboven gestuurd, of hij mij de maten van zijn carbs kan geven.
Is de spacing per bouwjaar ook verschillend, en kun je dit ook aan een code op de carbs zien toevallig?
 
Laatst bewerkt:
de spacing is verschillend maar ik denk dat je redelijk veilig zit met die van Henk. je kan de spacing aanpassen door de carbs los te halen van hun rail en een nieuwe rail te bouwen...
 
de spacing is verschillend maar ik denk dat je redelijk veilig zit met die van Henk. je kan de spacing aanpassen door de carbs los te halen van hun rail en een nieuwe rail te bouwen...


is denk ik niet eens nodig , ik denk dat de CB inlaatrubbers heeft met 2 klemmen ,

je zou een oplossing moeten maken zoals Ron ook op de killercat heeft , of de rubbers ''verdraaien''
 
is denk ik niet eens nodig , ik denk dat de CB inlaatrubbers heeft met 2 klemmen ,

je zou een oplossing moeten maken zoals Ron ook op de killercat heeft , of de rubbers ''verdraaien''

Zoiets zat ik ook aan te denken, heeft inderdaad rubbers met twee slangklemmen zoals je op de foto kunt zien.
De eigenaar van de andere bol kon zo de spacing niet meten, had de motor niet in de buurt, maar hij dacht dat het carbs waren van een watergekoeld blok van mits jaren '90.

De spacing wijkt nou niet heel erg af dus misschien toch de moeite van het proberen waard.
Wat zou je er eventueel voor moeten hebben?

ps. Heb je ook een foto van die van jou?
 
Laatst bewerkt:
Zoiets zat ik ook aan te denken, heeft inderdaad rubbers met twee slangklemmen zoals je op de foto kunt zien.
De eigenaar van de andere bol kon zo de spacing niet meten, had de motor niet in de buurt, maar hij dacht dat het carbs waren van een watergekoeld blok van mits jaren '90.

De spacing wijkt nou niet heel erg af dus misschien toch de moeite van het proberen waard.
Wat zou je er eventueel voor moeten hebben?

ps. Heb je ook een foto van die van jou?


ik stuur je vanmiddag even een foto
 
komt ie dan
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan