Dat zal altijd wel een blijvende discussie zijn ,wat maakt je een beter bestuurder
Ik persoonlijk :
Recht stukken
Ze laten me koud ,ik vind er dus serieus HELEMAAL niks aan
ja okay ,ik trek ook wel het gas open op een recht stuk ,maar bochten rijden is mijn ding
Mijn lol begint zodra de bohten komen ,dan gaat et gas echt open
Over die RS250
ik ben net terug van een rondleiding die ik zou geven aan iemand die ook RS250 rijd
wat valt op :
- recht stuk : je rijd dat ding kwijt als je het gas opentrekt
- bochten ,hij zat gewoon in m'n achterwiel te prikken
ik kan heel goed begrijpen waarom iemand een RS250 rijd
ik zou er alleen zelf wel ens op willen rijden idd ,maar ik zou hem niet willen hebben
Gewoon omdat zo'n motor mij weinig doet
misschien als ik ooit de kans krijg om er op 1 te rijden dat ik bij trek
Ik persoonlijk :
Recht stukken
Ze laten me koud ,ik vind er dus serieus HELEMAAL niks aan
ja okay ,ik trek ook wel het gas open op een recht stuk ,maar bochten rijden is mijn ding
Mijn lol begint zodra de bohten komen ,dan gaat et gas echt open
Over die RS250
ik ben net terug van een rondleiding die ik zou geven aan iemand die ook RS250 rijd
wat valt op :
- recht stuk : je rijd dat ding kwijt als je het gas opentrekt
- bochten ,hij zat gewoon in m'n achterwiel te prikken
ik kan heel goed begrijpen waarom iemand een RS250 rijd
ik zou er alleen zelf wel ens op willen rijden idd ,maar ik zou hem niet willen hebben
Gewoon omdat zo'n motor mij weinig doet
misschien als ik ooit de kans krijg om er op 1 te rijden dat ik bij trek