gsx-r 750?? gsx-r 1100?? of gsx-r 7/11??

hallo streetfighter boys.
ik ben nieuw hier, mijn naam is piet--alial piet piercing [shit] inmiddels al wel 50 jaar.
rij al 32 jaar moter, zowel zomer als winter.
heb al zoveel moters gehad, teveel om op te noemen.
van verschillende susuki en kawasaki 2- tackten tot en met honda cbr 600-900.
susuki gsx-r 750 enz enz.
en nu? zou je misschien denken? durf het bijna niet te zeggen, heb al dat snelle spul een paar jaar geleden opgeruimd en ben nu in bezit van 2 honda dylan moter scooters.
gebruik ik voor woon werk verkeer--hillegom schiphol, V V
ja, ik hoor jullie denken!!! wat is dat voor een vent?
maar goed om een lang verhaal kort te maken [ of is het net andersom ]
het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus er moet toch weer een snelle rakker komen.
geen plastic buikschuivers meer. [ krijg bij de gedachten al weer pijn in me polsen ]

maar wil nu een streetfighter, en wel een suzuki gsx-r 750---1100--of 7/11 ??
ben al een poosje aan op het net aan het surfen, wat er allemaal zo tekoop is.
maar nu heb ik de volgende vragen!!!!

zie vaak gsx-r 750 frame, met 1100 blok erin???---wat is het voordeel hier van???
wat is het verschil met gsx-r 1100 frame met uiteraard een 1100 blok erin, en de zonet genoemde gsx-r 750 frame met 1100 blok erin, de zogenoemde 7/11

hoop dat er streetfighter boys zijn die me dat kunnen vertellen.
want heb al hier en daar een paar leuke streetfighters zien staan, en wil er een gaan aanschaffen, zodat ik weer lekker kan gaan gummen van de zomer.
groetjes piet piercing.
 
Hee Piet, nog steeds nix gevonden? ;)
Eigenlijk is het heel simpel. Het 750-frame is iets kleiner, lichter en heeft een kortere wielbasis. Dit frame stuurt dus beter dan die van de 1100. Gooi dus een 1100-blok erin en je hebt het beste van beide werelden... *O*
 
lees net je berichtje ties.
en ja, kom ik ff jou kant op knallen [ nou ja knallen ]
ik bedoel met een slakke gangetje--honda dylan 150cc dus dat gaat ff duren.
bel je van de week ff.
moet nu weg, heb net gedoucht, en ga de barkeepster aan het werk zetten, ben al laat.
 
jeetje wat nu ???
rijd een collega laatst me moter in de soep!!!!!
full
 
Kijk je wel uit in Hillegom met motoren.
De mijne is voor mijn deur gejat en bij de Hillinenbrug in de fik gestoken.
Bij een kennis van mij is de motor van de buren voor de deur in de fik gestoken en dat heeft heel wat schade veroorzaakt aan zijn huis en dat van zijn buren.

Succes met de zoektocht
 
Kijk je wel uit in Hillegom met motoren.
De mijne is voor mijn deur gejat en bij de Hillinenbrug in de fik gestoken.
Bij een kennis van mij is de motor van de buren voor de deur in de fik gestoken en dat heeft heel wat schade veroorzaakt aan zijn huis en dat van zijn buren.

Succes met de zoektocht



ja, jelle dan weet ik denk ik wie je bedoeld??
de gene die ik bedoel, z'n bij naam is zwekko woont schuin tegenover de houttuin.
een bekende van hem in de kroeg had nog wat met hem te verrekenen
heb die s"nachts maar een pan met benzine over zijn BMW gekiept, die altijd buiten staat, en in de fik gestoken!!!!!
ja, zo gaat het hier op het dorp.
hij weet inmiddels wie het gedaan heeft, dus het verhaal is nog niet ten einde!!!
 
Het was inderdaad een BMW.

IK zal je vast nog wel tegenkomen op het dorp.
Ik rij op een ouwe paarse Honda CB 750 uit 1981.
Nu inmiddels aan de voorkant omgebouwd naar caferacer.
Nu de achterkant nog. :)
 
ja, het mag gezegt worden!!!!!!
ode aan fighterhenk.

henk zou ff paar carbr omwisselen, op een slabby die ik gekocht heb bij een kennis van hem in appingedam, want die slabby liep niet!!!
maar ongevraagt is henk geloof ik al 2 dagen bezig om dat kreng aan de praat tekrijgen
carbr vervangen--dynamo--startrelais--iets van bedrading??? en weet ik veel wat nog meer!!!

en ik ken henk alleen maar via dit forem, [ kun je nagaan ]

henk ik ben je zeer erkentelijk
en kom morgen ff bij je langs in oude pekela als ik die slabby op kom halen in appingedam!!
alle lof voor dit soort mensen!!

piet piercing
 
Als je in Pekel aan komt voor een bakkie , ga je met een leeg karretje weer terug _O- _O-


ik hou de schuur dan wel op slot 8-)
 
Laatst bewerkt:
ja, jelle dan weet ik denk ik wie je bedoeld??
de gene die ik bedoel, z'n bij naam is zwekko woont schuin tegenover de houttuin.
een bekende van hem in de kroeg had nog wat met hem te verrekenen
heb die s"nachts maar een pan met benzine over zijn BMW gekiept, die altijd buiten staat, en in de fik gestoken!!!!!
ja, zo gaat het hier op het dorp.
hij weet inmiddels wie het gedaan heeft, dus het verhaal is nog niet ten einde!!!


het beschaafde ''westen'' _O- _O- _O-
 
En toch heb ik de brommers op slot staan in de schuur Bas .


ppfffffff Oude Speculaas , waar het leven nog goed is *O*
 
En toch heb ik de brommers op slot staan in de schuur Bas .


ppfffffff Oude Speculaas , waar het leven nog goed is *O*


ben ik weer ff henk, ben net thuis heb moter aanhangwagen bij collega opgehaald.
klaar voor de grote reis naar het hoge noorden morgen.

en ff terug tekomen boven staanden. ik heb ook alles hier in de schuur op slot staan,
behalve me boodschappen brommer [ kroeg brommer ] zie foto.
die is zo zeldzaam lelijk, die nemen ze voor geen goud mee
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan