GSX-R 750 model 2008 gestolen

dat ze er vanaf moeten blijven is een punt.
maar om een gloednieuwe motor aan een lantaarnpaal te knopen en nog wel in amsterdam.
is dat niet een beetje vragen om mee genomen te worden,hoewel ze er gewoon met de poten van af moeten blijven.
als je zo een nieuwe machine kopen kan zorg dan op zijn minst voor een box of iets.
niet lullig bedoeld hoor maar een beetje denkend mens weet dat het verkeerd gaat,denk eens aan gasten die dr ff tegen aan rossen of ff bekrassen.
gr uit doetinchem
Helemaal mee eens :Y

Misschien was een alarm ook wel wat geweest,niet dat ze hem dan niet mee hadden genomen,maar ze waren dan zeker door de sirene gestoort :Y
 
Dat kan wel zo zijn, maar Amsterdam is gewoon groot, de kans dat ze alle straten zo snel afstropen om een nieuwe motor te vinden zijn nog klein(denk ik)...

Dus mischien toch getipt?
 
Dat is zeker klote maar tegenwordig zie je het steeds meer dat ze zelf met snijbranders en stikstoff de sloten open maken.

Maar laat ze zich maar dood rijden en jouw dan via de verzekering maar een nieuwe gevens.

mmzzll psycho
 
dat ze er vanaf moeten blijven is een punt.
maar om een gloednieuwe motor aan een lantaarnpaal te knopen en nog wel in amsterdam.
is dat niet een beetje vragen om mee genomen te worden,hoewel ze er gewoon met de poten van af moeten blijven.
als je zo een nieuwe machine kopen kan zorg dan op zijn minst voor een box of iets.
niet lullig bedoeld hoor maar een beetje denkend mens weet dat het verkeerd gaat,denk eens aan gasten die dr ff tegen aan rossen of ff bekrassen.
gr uit doetinchem



mee eens...

en zeker nadat je R1 een klein jaar eerder ook al gestolen is :X
 
Snap het probleem eigenlijk niet zo goed, als ik het zo lees is het een huurfiets.
De huurder is de klos voor 5000 euro en heeft zich niet aan artikel 8-3 van je voorwaarden gehouden en is dus volledig aansprakelijk dus wat is nou eigenlijk het probleem (afgezien van het feit dat ze met de poten van andermans spullen moeten blijven).
Of heb je zelf je voorwaarden niet nageleefd ;)


- Het eigen risico bij diefstal / vermissing bedraagt te allen tijde € 5000,00 voor de motoren met een vermogen van meer dan 73 kW, zoals, maar niet uitsluitend, de Ducati 749, 848 en 1098, de Honda’s VFR 800, CBR 600F, CBR 600RR, CBR 1000RR, de Kawasaki ZX-6R, de MV Agusta F4, de Suzuki GSX-R750, GSX-R600, de Triumph Daytona en Speed Triple en de Yamaha R1 en R6. Voor de overige motoren geldt een eigen risico van € 2500,00. Indien de motor niet aard- en nagelvast op slot gezet wordt met het bijgeleverde extra slot , dan geldt geen beperking tot het eigen risico, maar dient de vervangingswaarde van de motor te worden vergoed. Bij diefstal dient u de sleutel van zowel het voertuig als het slot te kunnen overleggen, anders wordt de volledige aankoopprijs van het voertuig in rekening gebracht. Voor motoren met een motorvermogen van meer dan 73 kW geldt tevens de nachtclausule: tussen 23:00 en 8:00 uur dient de motor binnen in een goed afgesloten ruimte op slot gestald te worden.
 
Laatst bewerkt:
Als ik mijn motor een nacht in Amsterdam achterlaat, zou het me verbazen als tie er de volgende dag nog stond
 
Terug
Bovenaan Onderaan