GSX-R 750 of TL-1000R

en omdat de prijs omgerekend op zo\'n fl. 34.000 gulden zou uitkomen (van horen zeggen)
 
Wat dacht je van deze ?

view_photo.php
 
Hey Wizl....In Apeldoorn bij Ensing-motoren staat er ook nog één. Maar dan in de echte soes kleuren!! 19.000km gelopen.. O-)

Maaruh is een tlr niet een beetje te veel van het goede om ermee te beginnen?
Het is lang niet zo voorspelbaar als een 4-1-lijn :]
 
Hey Wizl....In Apeldoorn bij Ensing-motoren staat er ook nog één. Maar dan in de echte soes kleuren!! 19.000km gelopen.. O-)
 
Maaruh is een tlr niet een beetje te veel van het goede om ermee te beginnen? Het is lang niet zo voorspelbaar als een 4-1-lijn :]

Tja DE vraag waarmee ik lang geworsteld heb. Ik heb sinds \'96 mijn rijbewijs, en rijd met de auto zo\'n 60.000 km per jaar. Sindsdien (tot vorig jaar) altijd op de V45 Magna van mijn vader gereden, waaronder 2 winters op en neer naar E\'hoven. Verder in die jaren achtereenvolgens een CBR600F, Thundercat en GSX-R 600 gehuurd. Verder nog een stukje gestuurd met een CBR1000F. Al met al geen rij-ervaring waarmee je iemand met een 1000cc. V-TWIN superbike op pad stuurt dacht ik zelf. Echter, dan komt het punt waarop je je eerste motor gaat kopen. De 600\'tjes vielen af omdat ik daar echt opgevouwen op zit (lange rug, lange benen). Ik moest uiteindelijk kiezen tussen GSX-R 750 en TL-1000R (vandaar dit topic). Ik had alleen nog nooit op een 2-cylinder gereden. Echter na de proefrit afgelopen zaterdag was ik (en de motor ;) ) verkocht. Ik kan het moeilijk omschrijven, maar het is meer \'mijn stijl\' van rijden. Verder blijft het hoe je het wend of keert, m.i. een kwestie van mentaliteit. Dus de eerste 4 jaar :P \'rustig aan, dan breek het lijntje niet\'. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen, akkoord?
 
Laatst bewerkt:
Tja DE vraag waarmee ik lang geworsteld heb. Ik heb sinds \'96 mijn rijbewijs, en rijd met de auto zo\'n 60.000 km per jaar. Sindsdien (tot vorig jaar) altijd op de V45 Magna van mijn vader gereden, waaronder 2 winters op en neer naar E\'hoven. Verder in die jaren achtereenvolgens een CBR600F, Thundercat en GSX-R 600 gehuurd. Verder nog een stukje gestuurd met een CBR1000F. Al met al geen rij-ervaring waarmee je iemand met een 1000cc. V-TWIN superbike op pad stuurt dacht ik zelf. Echter, dan komt het punt waarop je je eerste motor gaat kopen. De 600\'tjes vielen af omdat ik daar echt opgevouwen op zit (lange rug, lange benen). Ik moest uiteindelijk kiezen tussen GSX-R 750 en TL-1000R (vandaar dit topic). Ik had alleen nog nooit op een 2-cylinder gereden. Echter na de proefrit afgelopen zaterdag was ik (en de motor ;) ) verkocht. Ik kan het moeilijk omschrijven, maar het is meer \'mijn stijl\' van rijden. Verder blijft het hoe je het wend of keert, m.i. een kwestie van mentaliteit. Dus de eerste 4 jaar :P \'rustig aan, dan breek het lijntje niet\'. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen, akkoord?

Wat is het verschil in zitpositie tussen de GSXR-600 en de 750 dan?? :?

WOW die 2003 kleuren zijn supergaaf..die zwart/geel is :9~ (Lijkt verdomd veel op mijn 600tje :+ )
 
Op dinsdag 28 januari 2003 16:06 schreef Jedi het volgende:Wat is het verschil in zitpositie tussen de GSXR-600 en de 750 dan?? :?
Daarom is het uiteindelijk ook de TL geworden ;) Ik dacht nl. altijd dat de 750 een stuk groter was dan de 600, maar dat valt tegen . . .
 
voske echt een schitterend ding....... mooi pak etc... alles mooi zwart...... alleen dat vizier :? dat kan echt niet hoor


uhm, dat was met de laatste meeting. toen scheen de zon niet echt, dus heb er toen et originele vizier op gezet. maar met de zomer komt de spiegel er gewoon weer op :)

vos.jpg
 
Hey Wizl....In Apeldoorn bij Ensing-motoren staat er ook nog één. Maar dan in de echte soes kleuren!! 19.000km gelopen.. O-)

Maaruh is een tlr niet een beetje te veel van het goede om ermee te beginnen?
Het is lang niet zo voorspelbaar als een 4-1-lijn :]


nergens last van, tenzij je op et randje gaat rijden. maja dat doe je met een 4 cilinder toch ook niet in 1 keer?
rustig opbouwen. ik vind iig dat et allemaal wat overdreven wordt. bedoel tlr vind ik persoonlijk rustiger dan een R1 als je et gas opendraait (oude model R1 dan). en zet een mongool op een 600, die rijdt zichzelf net zo snel kapot dan op een 1000cc. bedoel neem een nieuwe r6, die kan zo\'n tlr met gemak bijhouden.


en de tlr heeft altijd 12252 euro gekost, net geen 27000 gulden dus
 
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen, akkoord?
En vandaag heb ik de TL dus opgehaald. Op het gemakje naar huis gestuurd, en onderweg nergens van geschrokken/door verrast. Weinig nieuws van het front dus eigenlijk ;) Ik hoop dat ik zaterdag de digicam heb, dan kan ik tenminste wat plaatjes posten, en weten jullie ook waar ik het over heb :P
 
Laatst bewerkt:
En vandaag heb ik de TL dus opgehaald. Op het gemakje naar huis gestuurd, en onderweg nergens van geschrokken/door verrast. Weinig nieuws van het front dus eigenlijk ;) Ik hoop dat ik zaterdag de digicam heb, dan kan ik tenminste wat plaatjes posten, en weten jullie ook waar ik het over heb :P


tl-s of tl-r?

edit: stomme vraag |(
 
Gixxer heeft WEL de looks, enige voordeel van de TL zijn de harde klappen, je moet er van houden...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan