ROB-E
MF veteraan
Nou bij deze zet ik mijn motor te koop,
vanwege aankoop van een andere motor.
het gaat om een Suzuki GSX-R 750 Slingshot uit 1988.
een oliekoeler.
de motor heeft afgelopen winter binnen gestaan (en vorig jaar ook)
afgelopen winter een goede onderhoud's beurt gehad.
de carb's zijn schoon gemaakt met een ultrasoon reiniger.
er zit een nieuwe Km tellerkabel op,
Gaskabel,
koppeling's kabel, (zijn allemaal orgineel suzuki)
olie + filter vervangen,
Remblokken voor vervangen (Ferodo platinum),
nieuw lucht filter,
Nieuwe bougie's, kabel's en bougie doppen,
en dit alles is nu 200 KM oud!
Voor band is vorig jaar vevangen is ongeveer 5000KM oud en nog helemaal prima
is een Bridgestone BT016
achterband is +/- 8000Km oud en zit nog profiel zat op
is een Bridgestone BT021
accu is vorig jaar vervangen en is ook nog in een prima in orde.
remblokken achter zijn +/- 3000km geleden nog vervangen samen met een O-ring ketting en tandwielset van Tsubaki.
de ketting spanner bouten en moeren zijn vervangen voor RVS exemplaren dus roest niet weer.
afgelopen winter een 1100 schokbreker gemonteerd en de motor is weer stabiel aan de achterkant.
er zit een 1100 uitlaat onder met een BSM future demper (alleen die demper is wel beschadigd)
ik heb helaas een schuiver met de motor gemaakt. dus de linker kant is beschadigd,
de kappen zijn al met polyester gerepareerd (waar nodig)
ik had de planning om de motor over te spuiten...
dus als iemand het weer in ere wil herstellen...
anders is het een leuke basis voor een street-fighter.
de KM stand is: 54.370Km
ohja, afgelopen winter zijn de wielen er uit geweest, en ben uren aan het poetsen geweest om ze weer wit te krijgen... zelfs de tekst in de wielen is weer wit.
de stuurkuip beugel is gestraald en wit gespoten.
de accubak had last van wat roest... ook die is gestraald en weer netjus zwart gespoten.
v.p.r. 1250 euro
Groeten,
Ronald.
vanwege aankoop van een andere motor.
het gaat om een Suzuki GSX-R 750 Slingshot uit 1988.
een oliekoeler.
de motor heeft afgelopen winter binnen gestaan (en vorig jaar ook)
afgelopen winter een goede onderhoud's beurt gehad.
de carb's zijn schoon gemaakt met een ultrasoon reiniger.
er zit een nieuwe Km tellerkabel op,
Gaskabel,
koppeling's kabel, (zijn allemaal orgineel suzuki)
olie + filter vervangen,
Remblokken voor vervangen (Ferodo platinum),
nieuw lucht filter,
Nieuwe bougie's, kabel's en bougie doppen,
en dit alles is nu 200 KM oud!
Voor band is vorig jaar vevangen is ongeveer 5000KM oud en nog helemaal prima
is een Bridgestone BT016
achterband is +/- 8000Km oud en zit nog profiel zat op
is een Bridgestone BT021
accu is vorig jaar vervangen en is ook nog in een prima in orde.
remblokken achter zijn +/- 3000km geleden nog vervangen samen met een O-ring ketting en tandwielset van Tsubaki.
de ketting spanner bouten en moeren zijn vervangen voor RVS exemplaren dus roest niet weer.
afgelopen winter een 1100 schokbreker gemonteerd en de motor is weer stabiel aan de achterkant.
er zit een 1100 uitlaat onder met een BSM future demper (alleen die demper is wel beschadigd)
ik heb helaas een schuiver met de motor gemaakt. dus de linker kant is beschadigd,
de kappen zijn al met polyester gerepareerd (waar nodig)
ik had de planning om de motor over te spuiten...
dus als iemand het weer in ere wil herstellen...
anders is het een leuke basis voor een street-fighter.
de KM stand is: 54.370Km
ohja, afgelopen winter zijn de wielen er uit geweest, en ben uren aan het poetsen geweest om ze weer wit te krijgen... zelfs de tekst in de wielen is weer wit.
de stuurkuip beugel is gestraald en wit gespoten.
de accubak had last van wat roest... ook die is gestraald en weer netjus zwart gespoten.
v.p.r. 1250 euro
Groeten,
Ronald.
Laatst bewerkt: