GSX-R 750 Troy Corser project

cool 8-)

dit gaat goed!

Heb imiddels de SRAD gestript, de K3 kont erop gemaakt, das gefixt en topkuip en zijkuip staat ook perfect, van de week de boel schuren en dan aan de gang

zal proberen het bij te houden, maar zit liever in me schuur dan achter de compu _O-

sticker's is een optie heb zelf een snijplotter dus de dat komt wel goed maar blijf toch bij spuiten, heb je als je airbrusher bent, wil eigenlijk wel het corona draakje voor op de voorkant in een sticker hebben, iemand idee waar ik die kan scoren, hij zit wel bij een set maar 140 euro voor alleen een draakje :N

full
 
He kicke man datje dat gaat doen ik zal dit topic wel in de gaten houden ben echt benieuwd hoe hij wordt top man ga zo door :} :} :} :} :} :} :W :W :W :W :W
 
cool 8-)

dit gaat goed!

Heb imiddels de SRAD gestript, de K3 kont erop gemaakt, das gefixt en topkuip en zijkuip staat ook perfect, van de week de boel schuren en dan aan de gang

zal proberen het bij te houden, maar zit liever in me schuur dan achter de compu _O-

sticker's is een optie heb zelf een snijplotter dus de dat komt wel goed maar blijf toch bij spuiten, heb je als je airbrusher bent, wil eigenlijk wel het corona draakje voor op de voorkant in een sticker hebben, iemand idee waar ik die kan scoren, hij zit wel bij een set maar 140 euro voor alleen een draakje :N

(Afbeelding)

Volgens mij kun je ze hier ook per stuk kopen. Waarschijnlijk kunnen ze bij die sites die petsch noemde ook wel los leveren. Is alleen even afwachten wat verzendkosten gaan worden enz.. En anders corona zelf eens mailen voor merchandising? Die draak kom je toch redelijk vaak tegen..
 
Deze foto nam ik op 1 september op Assen. Ook een Troy Corser-projectje en net gesigneerd door de meester zelf.

full
 
hoe ga je dat met die K3 voorkant doen? volgens mij kom je niet uit met je luchtknalen.

Wat heb je aangepast om die kont erop te krijgen?
 
Hey slip&slide

stond jouw gix een tijdje geleden neit te koop???
Met topkuip met enkele lens erin????????



Zo ja, als je toch 2002 kuipen erop zet, doe je dan die topkuip niet weg????
Want dan ben ik zeer geintresseerd........sterker nog dan WIL IK hem zeker overnemen
 
Ik was ook van plan om een srad om te bouwen naar een k1 of k2. Alleen zag ik problemen mat de waterslang die rechts uit het frame naar voren gaat. Bij racing-bikes zag ik dat ze dat stukje uit de k1 kuip hadden weggehaald. Dus zag je de slang open en bloot.
Alleen ik ben tegen een schade K2 750 aangelopen (alleen omver gekukeld van de werkbank in een motorzaak.) dus toen heb ik dat aangepakt.
Hou ons op de hoogte!!!

Gixxerdave
 
Hey slip&slide

stond jouw gix een tijdje geleden neit te koop???
Met topkuip met enkele lens erin????????



Zo ja, als je toch 2002 kuipen erop zet, doe je dan die topkuip niet weg????
Want dan ben ik zeer geintresseerd........sterker nog dan WIL IK hem zeker overnemen

alles is te koop..


kont was K werk echter nieuw subframe gelast en die zit.

topkuip en zijkuipen passen perfect op 3 punten van de zijkuipen na maar dat was ff nieuwe beugeltje's maken.
topkuip in combi met ophnagframe is geen probleem en zelf's de air-intake's van een K3 komen gewoon uit.
zijkuip inderdaad een klein stukje eruit om hem mooi aan te laten sluiten langs de waterslang.


en tapey!!! heb je nog meer pic's van jouw project!
 
wat had je in gedachten voor je topkuip (eventueel complete set)


Het liefst wil ik je verbouwde topkuip overnemen met de lensverlichting er dan bij






btw wel foto's blijven posten van je werk he :} :}
 
Gaaf Dennis! Nu heb ik TWEE redenen om af en toe ff een bakkie te komen doen :Y

Top project.

Als ie af is dus ff meenemen naar wedstrijd en laten signeren door Troy. Dan is ie echt AF!
 
zo was ie dus...

full


heb ff geen pic's want ik ben nog niet echt verder gekomen dan de boel in primer te spuiten.

Van het weekend gaan de delen er even op om het een en ander uit te tekenen zal ik ff een pic maken voor de indruk.
Zit ook nog op een tank te wachten, ik hou namelijk alles org erbij dus ook de tank, kan ie altijd weer terug gebouwd worden O-)
 
Hey vette topkuip :P _O-
ik weet wel waar die heen gaat

en kom op met die foto's :}


Hoe zit het trouwens met het subframe van dat kontje???
Is dat een beetje redelijk te realiseren, of is het weken werk
 
nu ff een pic van de air intakes,

aangezien ze niet van carbon zijn heb ik ze maar in kroko stijl gemaakt aangezien Troy dat als logo heeft op zijn helm.

ze zien er wat wit uit met de flits maar zijn ze niet
zo waren ze
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan