GSX-R 750 Yoshimura

Status
Niet open voor verdere reacties.
qua topsnelheid en acceleratie walt het wel mee maar een 750 is gewoon wat gemakkelijker te rijden op de Nederlandse wegen :] voor de nog niet hele ervaren rijders . ;)
 
Laatst bewerkt:
Een kick van mij nog weer omdat ik hem zo mooi vind, deze moet ik vlgd jaar ook maar eens op mijn verjaardag gaan vragen. En mocht je hem willen ruilen tegen mijn SP1 aarzel niet om te vragen :P.
 
Er valt echt niks te verkopen tegenwoordig, het geld is zeker bij iedereen op? :Z
full
 
BAH BAH,










Wat een mooie Bike :) Wel grappig dat bij elk verkooptopic van een Yoshimura editie de zelfde vraag komt: "Verkoop je de uitlaat ook los?". Wel begrijpelijk aangezien het gewoon mooie uitlaten zijn. Echter horen ze inderdaad standaard bij dit model.
 
Nee nog niet weg , snap er niks van dat er geen koper is voor deze mooie fiets , als het niet lukt om te verkopen dan blijf ik er gewoon op rijden :] en dan volgend jaar maar een andere fiets kopen . |(
 
Wat een mooie Bike :) Wel grappig dat bij elk verkooptopic van een Yoshimura editie de zelfde vraag komt: "Verkoop je de uitlaat ook los?". Wel begrijpelijk aangezien het gewoon mooie uitlaten zijn. Echter horen ze inderdaad standaard bij dit model.

Niet geschoten is altijd mis. Zeker aangezien die GP Evo niet te krijgen is momenteel, zelfs 2e hands niet. En niet alle Gixxers waar Yoshimura achter wordt gezet zijn echte Yoshimura uitvoeringen, dus altijd even proberen... |(

Maar jammer dat ik mijn bike pas had gekocht, anders had je een serieuze geïnteresseerde gehad. Maar nu staat je topic tenminste weer even bovenaan! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan