GSX-R 750 Yoshimura

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet teveel omhoog schoppen kerel........ Vor je het weet is ie voor m'n neus voorbij....

Nou ja..... KICK omdat je ook weleens tegen mijn bike aanschopt ;)
 
Tja |( , :N nog niet weg maar het wordt alweer beter weer dus ik ga de bike straks zelf maar weer gebruiken maar hij blijft voorlopig te koop.
 
Goedenavond eedee,

Ik heb je v/d week een mailtje gestuurd naar je gmail zoals je in het forum gezet hebt, met wat vragen over de motor. Heb wel serieuze interesse.

Hoor het wel van je.

Met vriendelijke groet,
Patrick
 
Als je niet heel erg beter wordt dan neem ik hem graag van je over als er genoeg euro binnen stromen...
 
:Y vandaag verkocht, de bike wordt over 2 weken gehaald . :]
kut he |( maar zolang de suz nog bij mij staat moet er nog GEEN slotje op , you never no .
:W
 
Laatst bewerkt:
Ik denk een oude Kawasaki.!!!!!!!

ik koop en gsx-r 1000 terug of ik ga voor iets heel anders namelijk een R1200 GS adventure maar ben d´r nog niet helemaal uit wat ik wil ......'''''''???????
 
He,
gave motor!!!
Wanneer heeft er voor het laatst een onderhouds beurt plaats gevonden?
En wat is er toen gebeurt?
Heb wel serieus interesse?
 
holy crap wat een strak ding.. ;_;

Succes ermee nieuwe eigenaar! Zal wel heel wat koppies rond laten draaien :')
 
'( JA VANMORGEN OPGEHAALD .Met toch wel pijn in mijn hart reed hij de straat uit ,maar goed nu maar shoppen voor wat moois :P
 
Gisteren de motor inderdaad opgehaald bij eedee, echt een super fiets *O* , zal er goed voor zorgen, misschien verzacht dat de pijn in je hart een beetje ;) Nu nog even wachten op m'n nieuwe leren velletje en dan lekker de weg op :]

Ben benieuwd wat je nieuwe aanwinst gaat worden :)

Greetzz The-Doc
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan