GSX-R 750 Yoshimura

Status
Niet open voor verdere reacties.

eedee

MF'er
22 sep 2006
157
0
heemskerk
Te koop mijn suzuki gsx.r 750 yoshimura met 21500 km, onderhouden door Hoegee motortechniek,prijs €8000 bj 03-2007 ;) gewoon een superfiets.nieuwprijs was 13999,
full
 
Laatst bewerkt:
Opties:
- GP EVO uitlaat
- Donkere kuipruit
- Div. carbon delen: hugger, hielplates, kroonplaat, tankcover
- Kleine kentekenplaathouder
onderhoudsboekje aanwezig met alle onderhoudsbeurten .
full
 
mooie motor maar een wat uitgebrijder verkoopt topic zou hem niet misstaan

dit voor het fijt dat het dan netter lijkt en je er wat meer aandacht aan besteed puur voor het gevoel van de kopen kan dat al een hoop schelen

vaak als ik dit zie klik ik gewoon weg omdat de verkoper (in mijn ogen) dat te laks is en er niet echt zin in heeft om te verkopen

extra info waar en wanneer welke beurt wat vervangen

schade ja nee (kleine gebruikers sporen)
beetje info over de fiets is altijd leuk voor de koper toch (kan nooit te veel zijn)
 
Laatst bewerkt:
Eedee,

Mocht je hem gaan inruilen of verkopen met originele uitlaat, heb je dan interesse om de Yoshi los te verkopen? Ik ben in dat geval serieus geïnteresseerd, weet wat een dergelijke pijp moet opbrengen.

Als ik de foto's goed zie is het geen volledig Yoshi uitgevoerde motor, dus dan heeft hij de pijp niet nodig bij inruil... (eigenbelang :P) Denk zelfs dat hij met originele pijp + losse verkoop meer opbrengt dan bij inruil met Yoshi. Mocht je de originele uitlaat niet meer hebben, dan kunnen we wisselen met de gebruikelijke bijbetaling van mijn kant.

Ik hoor het graag!

TM
 
Helaas uitlaatje ruilen doen we niet, deze yoshi hoort standaard op deze uitvoering van de gsx-r YOSHIMURA , uitlaat koste bij los verkoop €1200 :P ............
De brommert is dus nog steeds te koop want ik wil een 1000 CC . :P
full
 
Ik was even aan het twijfelen of het een echte Yoshimura uitvoering was, vandaar mijn aanbod. Maar natuurlijk had ik al verwacht dat hij niet los weg ging... :+
 
Heel goed , ik heb ze nodig de enthousiastelingen *O* nu de kopers nog :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan