GSX-R Club

Quentin

MF'er
15 jan 2002
36
0
Rotterdam
Hallo,

Is er nog een GSX-R club in Nederland en wie weet iets over hun activiteiten. Is het leuk, hoeveel leden, website, telnr, ervaringen, clubblad, etc?

Groeten,

Quentin
 
Volgens mij doen ze van gsxrhouse.com echt helemaal niks, je kan er alleen een paar pics van je motor op de site laten zetten.

Er heeft nog wel een verslag van Gixxerday in Zwolle opgestaan. Was georganiseerd bij TT Motoren, die gasten moeten je vast wel verder kunnen helpen..
 
Die Jasper van GSXRhouse zit ook in het bestuur van GSXR-contact daar staat ook wel info over op die site.
Maar GSXRhouse is niet de site van GSXR-contact ofzo.
 
Hoi,

GSX-R House heeft vorig jaar de Gixxerday georganiseerd. De site is geen club en pretendeert dat ook niet te zijn, tenzij jullie me kunnen vertellen waar op GSX-R House staat dat ze wel een club zijn. Ik ben in mei op Gixxerday geweest en vond het een feest. Had niet de indruk dat anderen een andere mening waren toegedaan.

Ik heb via, via contact gehad met Jasper met GSX-R House en weet dan hij niet en nooit in het bestuur van Contact zal plaatsnemen cq heeft gezeten. Hij vertelde dat zijn site in het begin ook de site van Contact was maar dat de inactiviteit en de beleving van de GSX-R bij die club nou niet iets was waar hij zich in kon vinden. Daarnaast had hij erg veel \'last\' van leden die vragen hadden over clubbladen die nooit kwamen, clubpassen die ondanks betalingen niet opgestuurd werden en clubkleding die ondanks betalingen nooit uitgeleverd werd.

Jasper vertelde mij dat het runnen van GSX-R House hem tussen de 10-15 uur per week kost. Het is zijn streven om dagelijks nieuws te tonen; hetzij nieuwe members hetzij ander GSX-R nieuws.

De activiteiten die hij ontplooit zijn Gixxerday en de competitions die hij had lopen en heeft lopen op z\'n site. Hij heeft samen met het SBK fabrieksteam van Alstare een replica competition gehouden met VIP treatments en Alstare kleding als prijzen, was het afgelopen jaar op zoek naar de Insane Gixxer Clown en had hiervoor GSX-R videos en DVDs beschikbaar, heeft een enquete gehouden naar de beste en slechtste GSX-R in samenwerking met de nederlandse importeur die vijf fotoboeken van Schwantz (à 250,- gulden stuk) ter beschikking stelde en heeft nu een GSX-R kennis quiz lopen waar de helm van Chambon, een stuk van de motor van Chili, fotoboeken, GSX-R schaalmodellen, GSX-R videopackages en Alstare kleding te winnen is. Kortom: toch wel iets meer dan een foto van je GSX-R publiceren!!

Over Contact wordt niet overal op het web positief besproken. Men spreekt over een kliekje van een man of 10 die een paar keer per jaar een stukkie gaan blazen in de Ardennen of de Eifel. Verder schijnen de acitviteiten nihil te zijn.

Nee, ik heb dan liever één keer per jaar een GSX-R feestje bij TT Motoren!!

Groeten,

Q.
 
Op 18 mei is Gixxerday er weer dus dan kan ik niet! April kan ik wel. Zullen we met een groepje GSX-Ren naar de 24 uur van Le Mans gaan?



 
Ik had hetzelfde, maar dan anders :P :

Ik zou er verleden jaar heen gaan, m\'n GSX-R van te voren netjes gepoetst, wat denk je ?
Geen rijbewijs |(



Ben toen maar in een hoekje van de kamer gekropen..
 
Gixxerday 2002 is inderdaad weer bij TT Motoren, al is de deal nog niet beklonken tussen GSX-R House en hen!

Jasper wil altijd meer! The world is not enough.

Grtz enzo,

Q.
 
Wie op dit Forum hebben eigenlijk een GSX-R?

b-newlogo.gif


De volgende GSX-R'n wist ik:

Fast Bazzz R750
wKJ R750
Wheelieking R750
Quentin R750
Scarface R750
Erik van Dam R750
TTeun R750
Nux! R750
Recumbent R600
The Sniper R600
JohnV R600
griekspoor R600
suzuki R600
gsx-r R600
TurboTeunis R600
M_Master??? R1100
SuperVisoR-600
Koetje01 R1000
Fabian R600
John Janssen R600 Racer
Porky R600 Racer
fw R1000
GSX-R1000 R1000
Redgixx R1000
Own the racetrack R750
gsxRgirl

Ben ik nog iemand vergeten?
Of heb ik iemand valselijk beschuldigd van het feit dat hij een GSX-R zou hebben?
logo-gsxr-without_small.gif

 
Laatst bewerkt:
Nou, ik heb net nog ff gecontroleerd, en ik heb nog steeds een GSX-R! Fijn dit weer trouwens, als je motor steeds begint te glijen terwijl je RECHTDOOR wilt :(

ZOMER HIER NU! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan