GSX-R meeting-toertocht?

welke datum voor een toerrit?

  • 2 April

    Stemmen: 5 17,9%
  • 9 April

    Stemmen: 2 7,1%
  • 16 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 April

    Stemmen: 19 67,9%
  • 30 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • anders nl

    Stemmen: 2 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
jan, ik zal jouw mailadres even aan de persoon doorgeven die bij ons de rit uitzet , dan kunnen jullie met elkaar misschien een en ander afspreken, laterrr
 
wanneer word de uiteindelijke datum geprikt? kan ik alvast ff mailen naar pelleboer dat die zon besteld! ;)
 
wanneer word de uiteindelijke datum geprikt? kan ik alvast ff mailen naar pelleboer dat die zon besteld! ;)

Neem alvast maar met hem contact op Ray, het wordt definitief de 23ste van April!
Ik begin vast aan een zonnedans 8-) ,ik keek net naar buiten en dacht,"ze moeten nederland maar overdekt maken,wat een vies,smerig snert weer" :r
 
Neem alvast maar met hem contact op Ray, het wordt definitief de 23ste van April!
Ik begin vast aan een zonnedans 8-) ,ik keek net naar buiten en dacht,"ze moeten nederland maar overdekt maken,wat een vies,smerig snert weer" :r
ja fax is de deur uit en heb ook gelijk gevraagd of ie niet kan regelen dat wij ruilen qua klimaat met spanje ;) ik blijf m`n motor schoonmaken met dit weer :(
 
Neem alvast maar met hem contact op Ray, het wordt definitief de 23ste van April!
Ik begin vast aan een zonnedans 8-) ,ik keek net naar buiten en dacht,"ze moeten nederland maar overdekt maken,wat een vies,smerig snert weer" :r

ik zeg maar zo , wat nu naar beneden valt , valt zeker de 23ste April niet . ik zet mijn zonnebril vast op 8-) 8-) 8-)
 
Ik wil over een week of zo een nieuwe topic beginnen betreft onze toertocht. In die nieuwe topic zal dan een lijst gemaakt worden van hen die aangeven echt mee te willen gaan. :9
Maar weet iemand hoe je de mensen doorverwijst vanuit deze topic naar de nieuwe? :?
Vaak zie je zoiets als"klik hier" oid.
Ben niet echt een computer-pionier weet je! |(
 
Ik wil over een week of zo een nieuwe topic beginnen betreft onze toertocht. In die nieuwe topic zal dan een lijst gemaakt worden van hen die aangeven echt mee te willen gaan. :9
Maar weet iemand hoe je de mensen doorverwijst vanuit deze topic naar de nieuwe? :?
Vaak zie je zoiets als"klik hier" oid.
Ben niet echt een computer-pionier weet je! |(

Topic aanmaken en dan ff de url die bovenin je scherm staat pasten in een post die je hier neer poot. Dan staat het er wel goed in.
 
Ok dan ,een nieuwe topic heb ik geopend,maar een verwijzing naar de nieuwe lukt me niet. |(
Zie"gixxer meeting 23 april :P
 
Laatst bewerkt:
Ok dan, de Gixxer-meeting met toertocht zal plaatsvinden op 23 April!!
Te beginnen ergens in midden Nederland.
Het lijkt me dat we elkaar nog ff de tijd moeten geven om te kijken wie wel of niet kan op die datum,er kan nog zoveel gebeuren in 2 maanden. Toch wel graag zo vroeg mogelijk aangeven?


De bedoeling is dat ik eventueel het een en ander organiseer.
Een vrijwillige helper is Noppie,samen met hem zal er een route worden uitgestippeld met mogelijk tussendoor een ontmoeting met een groep van de GSXR-Contact. :9
Te beginnen ergens omgeving Utrecht.
We zullen proberen een mooie route uit te stippelen. :9~

Hier een lijstje van geintresseerden,uiteraard nog geen definitieve lijst.
Degene die op de definitieve lijst staan haal ik van deze lijst af
1. Catchdude
2. RoyR
3. Sno-dwarf
4. Revit
5. Xtreme.R
6. Al,Pines
7. Superslurver
8. Noriyuki
9.Mack
10.Nightbat
11.Chiel
12.GixxieRay
13.Godie
14.Trasos
15.Fortuna
16.Jefrad
17.Paashaas
18.Gixxerron(bij geen regen)

Kan gezellig worden :9~


Wie doen er nog mee van deze oude groep trouwens *O*

GSX-R 600/750/1000 meeting
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan