GSX-R meeting-toertocht?

welke datum voor een toerrit?

  • 2 April

    Stemmen: 5 17,9%
  • 9 April

    Stemmen: 2 7,1%
  • 16 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 April

    Stemmen: 19 67,9%
  • 30 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • anders nl

    Stemmen: 2 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28

Jansoes

MF veteraan
2 aug 2003
1.370
0
Rijnsburg
Ok dan, de Gixxer-meeting met toertocht zal plaatsvinden op 23 April!!
Te beginnen ergens in midden Nederland.
Het lijkt me dat we elkaar nog ff de tijd moeten geven om te kijken wie wel of niet kan op die datum,er kan nog zoveel gebeuren in 2 maanden. Toch wel graag zo vroeg mogelijk aangeven?


De bedoeling is dat ik eventueel het een en ander organiseer.
Een vrijwillige helper is Noppie,samen met hem zal er een route worden uitgestippeld met mogelijk tussendoor een ontmoeting met een groep van de GSXR-Contact. :9
Te beginnen ergens omgeving Utrecht.
We zullen proberen een mooie route uit te stippelen. :9~

Hier een lijstje van geintresseerden,uiteraard nog geen definitieve lijst.
Degene die op de definitieve lijst staan haal ik van deze lijst af
1. Catchdude
2. RoyR
3. Sno-dwarf
4. Revit
5. Xtreme.R
6. Al,Pines
7. Superslurver
8. Noriyuki
9.Mack
10.Nightbat
11.Chiel
12.GixxieRay
13.Godie
14.Trasos
15.Fortuna
16.Jefrad
17.Paashaas
18.Gixxerron(bij geen regen)

Kan gezellig worden :9~
 
Laatst bewerkt:
Bekend id... Is al eens gedaan. Maar helaas ben ik een mietje/watje/doetje* en plan nu geen tochtjes meer aangezien het 9/10 keer mij te koud/nat/winderig/glad* af is.


*doorhalen wat niet van toepassing is
 
Vandaag nog lekker gereden, is id wel afwachten wat het weer doet. Maar ik ben VOOR aangezien ik de gsx meetings gemist heb door spuit omstandigheden. En een beetje centraal gelegen locatie voor de belangstellende is wel belangrijk.
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Voorjaar als het asfalt weer warm is? en als me gixxer klaar is :+
 
animo van mij uit is er nog steeds. Ik ben alleen zo zachtjes aan opzoek naar een andere fiets. En dat word geen GSX-R meer maar ik denk een KTM


Grtzzz
 
Volgens mij is dit wel vaker georganiseerd en altijd een succes geweest. Misschien een ideetje voor de topicstarter om een poll te openen met een aantal data in maart/april? Genoeg mooie dagen tegen die tijd..

;)
 
count me in! :]


afhankelijk van plaats en datum natuurlijk. kou maakt nie uit, zolang het maar nie vriest en/of er pekel ligt, want dan hou ik um binnen.
 
Ok,ik wil best een toerrit organiseren hoor,ook al zal dit voor mij de eerste keer zijn. :9
Een kleine probleempje misschien,ik kan enkel op zaterdag en jullie zullen in de poll dan ook enkel een zaterdag kunnen kiezen. :? Om de risico van een flop zoveel mogelijk te vermijden lijkt het me het beste te wachten tot de echte winter voorbij is. Wat dachten jullie van de maand April?
Ik hoor het wel,vul nou eerst die poll maar ff in.
O ja, ergens in Utrecht beginpunt?
See you Jan
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig kan ik toch nog mee. Het is nog niet zeker dat ik dan al een andere fiets heb dus de kans bestaat dat de Soes alsnog mee gaat.\




Grtzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan