gsx-r met NEON

goblin667

MF'er
21 jun 2004
54
0
nederland
ik heb een suzuki gsx-r600 srad uit 97
maar ik heb hem met 4 neon streetglow staven een beetje meer kleur gegeven *D
maar nu heb ik een vraag zijn er nog meer mensen die hun motor met neon hebben bewerkt of zijn er mensen die ook iets aparts met hun motor hebben gedaan
laat het eens weten misschien wel een leuk idee voor een mooie meeting met Xtreme bikes ofzo lijkt me wel heel gaaf want voor auto s is er elke week wel wat tedoen maar voor motors is dat niet en daar moeten we wel wat aan doen
dus als je wat moois en unieks heb laat je horen :} :}

:] :] rock on :] :]
goblin667
 
ik kkraak het niet af ,maar op mijn motor dit soort dingen niet.
Weet wel dat dit een mooi effect heeft s avonds ,maar dat leid andere weggebruikers toch af,wat misschien tot een ongeluk zou kunnen leiden ,waar je zelf misschien[hopelijk niet] ook betrokken zou kunnen zijn.
Maar het lijkt me toch mooi om te zien .
 
PICS!!!.gif
 
ik kkraak het niet af ,maar op mijn motor dit soort dingen niet.
Weet wel dat dit een mooi effect heeft s avonds ,maar dat leid andere weggebruikers toch af,wat misschien tot een ongeluk zou kunnen leiden ,waar je zelf misschien[hopelijk niet] ook betrokken zou kunnen zijn.
Maar het lijkt me toch mooi om te zien .

:Z
 
Redline naar Zandvoort gisteren geweest? Ik was er ook. In welke groep reed jij en op wat voor motor? Zag gister wel een paar M-F stickers :)
 
de pics komen nog ik moet ze nog laten ontwikkelen degene die nu naast mn naam staat is heeeel erg onduidelijk
 
ik rij er niet mee als hij aanstaat ik ben al een keer aangehouden toen ik in de stad reed maar omdat de agent het wel kon waarderen ben ik er met een waarschuwing mee afgekomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan