GSX-R op Dynojetbank

Haga-San

MF veteraan
7 apr 2002
8.948
331
Tilburg
Wie heeft er zijn of haar GSX-R met INJECTIE al op een dynojetbank gehad?? Mijn vraag gaat vooral uit naar de 600 en 750. A.s. woensdag ga ik (2002 750) met mijn maat (2002 Telefonica 600) naar Fredriks in Goes. Ik ben benieuwd wat de resultaten zullen zijn, en ik zoek vergelijkingsmateriaal. Wat levert ie standaard, wat doet een open uitlaat (meestal weinig goeds), een Powercommander of Yoshi-kit, K&N filter, evt. ontstekingsvervroeger of wat nog meer....??

Iemand een paar mooie uitdraaien die hij ff kan mailen? (norihaga@racet.nl) of op deze page zetten??

Grtzz HagaSan, die alleen nog maar weet dat zijn GiXXeRtje 267 km/u op de fietscomputer loopt :) :)
 
Bij de ring spraken we iemand met een akraprovic full uitlaatsysteem op zijn Gixxer 1000. Hij verteldedat vanaf 5000 toeren tot aan het rpde gebied 12 pk erbij had......!!

Moet wel zeggen dat het ding supergaaf verandert was, was een complete racer geworden met verlichting

Enkel met een full Akrapovic zul je dat niet halen, ze geven zelf +7 pk op en dat haalt ie ook wel. Overigens test Akrapovic zelf ook met een Dynojet Dynamometer Model 250 (kun je tot 500 pk gaan, lijkt me wel genoeg... :}

Vraag diegene dus ff zijn grafiek te posten, sterke verhalen kennen we al genoeg :r

Het kan hooguit zijn dat hij een vrij slechte R1000 had (toevallig zat de uitlaat niet goed of was die vlinderklep slecht ingesteld etc.etc.) en dat met een full Akrapovic, andere luchtfilterbak/K&N en PCIIIr na lang afstellen een perfecte setting werd gevonden!

Laat hij eerst maar eens zeggen wat het eindresultaat was...

René :]
 
Mensen ik heb een SRAD 750 uit 99 en nu wil ik me ook wel eens wagen aan een PowerCommander. En ik wil het liefst ook een andere uitlaat dan die standaard die er nu onder zit. Door al deze verhalen, dat het misschien niets opleverd en het tog wel een hoop geld kost, wilde ik eens weten wie die ook heeft laten doen of er verstand van heeft. Het liefst wil ik zo'n Laser Hotcam of een Yoshimura Oval.

Alvast bedankt!!
 
mijn srad 750 is vorig weekend op de bank bij mobu enkhuizen geweest en daar kwam uit dat ik 114 pk aan het achterwiel heb, helemaal standaard alleen een open demper, de man daar zei ook dat het allemaal wel leuk is (POWERCOM./DYNOJETSETJE/ENZ) maar wat gebruikje het nu op de weg. Je geeft er enorm veel geld aan uit en hij gaf aan dat het volle vermogen pas echt aan bot komt als je konstant boven de 10000 rpm zit dus op dijk wegen redt je dat 9 van de 10 keer niet.
Ik ben zo wel tevreden, voldoende voor waar ik heb voor gebruik, en ik moet eerst maar eens met dit vermogen leren om te gaan :]
 
Tegen mij hadden ze gezegd dat ie een stuk soepeler aanvoelde, dat ie minder zoop en dat je hem verder door ken trekken en dat je dippies in je vermogen weggaan. Op zich allemaal leuke veranderingen.
Een kitje kost al snel 350 euro ofzo en een pijp erbij zit je direct aan de 700 - 900 euro (alleen de demper dan). Vind het wel interressant allemaal, maar jij hebt het dus ook (nog) niet laten doen.
 
He boys hier een srad van '98 ik heb 123,5 pk op mijn achterwiel. Hieronder de uitdraai. Ik heb er een powercomander2, K&N filter en volledig laser works systeem onder hangen. Ik ben wel blij met de setup hoe ie nu is. Alleen duipt mijn bak enorm. Bij mij gaat het lampje al branden bij de 155km kan dan nog zo rond de 40km rijden voordat mijn tank leeg is.

Ik las hierboven een post van srad77 die maar 114pk op zijn achterwiel heeft. Dat vind ik wel erg weinig, sorry dat ik het zeg. Daar zou ik geen genoegen mee nemen.

Ride On :] :] :]

full
 
mijn gixxer 1000 heeft een bmc filter een akcra volledig evo systeem en een g-pack en geeft 150,4 pk aan op het achterwiel en 103 nm zonder pc3r. hij houd het vermogen de laatste 2000 heel strak vast tot de begrenzer. hij was toen 900 km oud toen ie voor de run ging bij west coast motors in alkmaar. denk na het losrijden van het blok (staat nu op 8043) zal ie wel iets meer hebben. posten kan ik niet want ik heb geen scanner. dus dat betekend dat ik een goeie heb!!!!! :P
 
Laatst bewerkt:
Hehe zuiniger is ie er dus niet op geworden. Ik rijd nu ongeveer 200 km met een tank voordat ie op rood gaat. Kheb Tovami even gemaild over hoe en wat met zo'n PowerCommander kit en een andere uitlaat. Laten we hopen dat het wat oplevert. :-)Zijn er misschien nog andere 'goede' zaken waar ik dit kan laten doen, het liefst in de buurt van Rotterdam. :}
 
full

De motor betreft een 2002 GSXR1000 met oem bochtenset en met Laserhotcam half systeem. De uitlaatklep is verwijderd. Een PC3 zorgt voor een perfecte afstelling van het benzine mengsel. Het eind resultaat :154 awiel pk's.
Gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan