street-fighter
MF veteraan
back from the ashes, na bijna 10 jaar geen fighter meer gebouwd te hebben is het nu weer zo ver!
na div. aanpassingen te hebben gedaan aan m'n VTR SP2, heb ik besloten deze te verkopen. alle mooie spulletjes kwamen er uit, standaard ging er weer in. DUS, wat doe je dan met alle mooie spulletjes?
JUIST! die gaan in een 91'er gsxr.
plan is om een naked gsxr te bouwen trouw aan de gsxr look, dus de kont blijft er lekker op. en alles wat ik doe moet een upgrade zijn. vering verbeteren, vermogen verbeteren etc. vandaar, de "super seven"
in een noten dop wat ik ga doen:
R1 2007 vork plaatsen,
PVM 10 Y-spoke's
andere achterbrug, welke ????
elka racing achterveer,
ktm FAT Bar,
ronde koplamp met helder glas,
dynojet met filter,
uitlaat ????
en een origineel zadel zoeken ipv de zitzak die er op zit
en zoveel mogelijk zelf maken! want dat is leuk!
foto van de SP:
foto van de gixxer nadat ik hem had schoon gemaakt toen ik hem thuis had.
weekend er na maar eens de gixxer een dag uitgeprobeerd, uiteraard wat dingen die me niet zinnen. maar! hij gaat toch uit elkaar.
toen begonnen met slopen van de fiets en een zootje spul te verkopen waar ik niets meer aan had. wielen en voorvork verkocht en wat ander klein spul. heb de complete kuip met koplamp nog liggen, iets voor iemand hier ?
vervolgens de R1 2007 vork in de gixxer gehangen uit de SP, samen met het PVM voorwiel. remklauwen met pomp etc heb ik ook nog liggen van de SP samen met een carbon spatbordje.
voorkant is een kwestie dus van schijven met blokken kopen en in mekaar zetten. heb al een origineel KTM fatbar besteld, deze zou een deze dagen hier moeten zijn, is dat ook weer in orde!
nu begonnen aan de achterkant, alles uit het subframe gesloopt. alle electra rondom de oude accu bak ga ik verplaatsen zodat het daar mooi open word en de accu plaatsen op de plek van de oude airbox gezien er toch K&N's opkomen met een stage 3 kitje.
vervolgens een aluminium plaat pas gemaakt voor het subframe, het achterste deel voor bij het achterlicht word een los stukje, omdat ik hem anders niet kon monteren, gelijk het zadel slot verwerkt onder de kont, is dat ook weer weg aan de zeikant
next up is de accu bak maken voor onder de tank waar de airbox vroeger zat. deze ga ik mooi van rvs plaat maken gezien ik dat kan lassen. als ik weer wat af heb volgen er weer foto' tjes.
na div. aanpassingen te hebben gedaan aan m'n VTR SP2, heb ik besloten deze te verkopen. alle mooie spulletjes kwamen er uit, standaard ging er weer in. DUS, wat doe je dan met alle mooie spulletjes?
JUIST! die gaan in een 91'er gsxr.
plan is om een naked gsxr te bouwen trouw aan de gsxr look, dus de kont blijft er lekker op. en alles wat ik doe moet een upgrade zijn. vering verbeteren, vermogen verbeteren etc. vandaar, de "super seven"
in een noten dop wat ik ga doen:
R1 2007 vork plaatsen,
PVM 10 Y-spoke's
andere achterbrug, welke ????
elka racing achterveer,
ktm FAT Bar,
ronde koplamp met helder glas,
dynojet met filter,
uitlaat ????
en een origineel zadel zoeken ipv de zitzak die er op zit
en zoveel mogelijk zelf maken! want dat is leuk!
foto van de SP:
foto van de gixxer nadat ik hem had schoon gemaakt toen ik hem thuis had.
weekend er na maar eens de gixxer een dag uitgeprobeerd, uiteraard wat dingen die me niet zinnen. maar! hij gaat toch uit elkaar.
toen begonnen met slopen van de fiets en een zootje spul te verkopen waar ik niets meer aan had. wielen en voorvork verkocht en wat ander klein spul. heb de complete kuip met koplamp nog liggen, iets voor iemand hier ?
vervolgens de R1 2007 vork in de gixxer gehangen uit de SP, samen met het PVM voorwiel. remklauwen met pomp etc heb ik ook nog liggen van de SP samen met een carbon spatbordje.
voorkant is een kwestie dus van schijven met blokken kopen en in mekaar zetten. heb al een origineel KTM fatbar besteld, deze zou een deze dagen hier moeten zijn, is dat ook weer in orde!
nu begonnen aan de achterkant, alles uit het subframe gesloopt. alle electra rondom de oude accu bak ga ik verplaatsen zodat het daar mooi open word en de accu plaatsen op de plek van de oude airbox gezien er toch K&N's opkomen met een stage 3 kitje.
vervolgens een aluminium plaat pas gemaakt voor het subframe, het achterste deel voor bij het achterlicht word een los stukje, omdat ik hem anders niet kon monteren, gelijk het zadel slot verwerkt onder de kont, is dat ook weer weg aan de zeikant
next up is de accu bak maken voor onder de tank waar de airbox vroeger zat. deze ga ik mooi van rvs plaat maken gezien ik dat kan lassen. als ik weer wat af heb volgen er weer foto' tjes.
Laatst bewerkt: