gsx-r

paashaas

MF veteraan
28 aug 2003
1.524
1
Vught
full


graag zou ik willen weten wie er allemaal zo'n motor heeft, dan weet ik naar wie ik moet vragen als ik specifieke vragen heb over deze motor.( en het lijkt me ook leuk voor een toerritje ,zo allemaal dezelfde motoren.
 
Dis de mijne moet alleen nog ff van het weekend proberen een seatcover halen.
Ben laatst namelijk mn buddy verloren, die is total loss.

weet je hoe moeilijk het is om nog aan zo'n ding tweedehands te komen?

full
 
Hey Vamp,

Wat heb je met je buddytrein uitgehaald?
Heb je 'm verhoogd? Of heb je'm gemodificeerd tijdens een wheely ;) ?
De aansluiting van je zijkappen bij de tank is ..euh.. niet helemaal standaard.

[sukkel] V6 Dude kijkt niet goed. Is dus verhoogd [/sukkel]
 
Laatst bewerkt:
Hey Vamp,

Wat heb je met je buddytrein uitgehaald?
Heb je 'm verhoogd? Of heb je'm gemodificeerd tijdens een wheely ;) ?
De aansluiting van je zijkappen bij de tank is ..euh.. niet helemaal standaard.

[sukkel] V6 Dude kijkt niet goed. Is dus verhoogd [/sukkel]

heb hem idd verhoogt en weet dat mijn kappen niet echt aansluiten maar als ik de onderkant ook verleng heb ik weer standaard hoogte en ik heb hem verhoogt omdat ik eronder neonlights heb zitten en als mijn mede pasagier erop zit slijpt deze in mijn achterband dus vandaar. en rijdt super makkelijk met wheelie's

})
 
heb hem idd verhoogt en weet dat mijn kappen niet echt aansluiten maar als ik de onderkant ook verleng heb ik weer standaard hoogte en ik heb hem verhoogt omdat ik eronder neonlights heb zitten en als mijn mede pasagier erop zit slijpt deze in mijn achterband dus vandaar. en rijdt super makkelijk met wheelie's

})

Plaatje van de neon's ?? *D
 
Uuuuuuh, wasda voor bandje? :o

Hi-sport ofzo?

[me]ZX Brabo vind het tegenvallen van zichzelf dat ie dat niet weet. :o :o :o [/me]

geloof pilot sport maar weet het niet zeker was 2e hands gaat niet zo lekker door de bocht als een dulop maar moest deze erop zetten was aangehouden met mijn vorige en mocht van oom agent niet verder rijden met alleen kamvas.
})
 
Dacht ik dus ook! Er staat trouwens ook nog een carbon versie voor 90 euro ofzo...

Tis dat ik vandaag mijn GSXR kont eraf ga slopen en 'm ga vervangen voor de ZX9-R kont ;)
 
Vooruit dan maar, hier een plaatje van de vorderingen. Dit heb ik in 1 dagje gedaan, geen probleem. Nu nog iemand vinden die goed is in aluminium lassen... iemand suggesties?
GSXR.750WN.rechts.metkont2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan